Graspop Metal Meeting 2025

Z! Live Rock (ES) (12-14 jun) met 10 nieuwe namen waaronder 2 headliners: Sepultura & Accept ,verder zijn ook nog nieuw Ankhara - Delalma - Kissin Dynamite - Noctem - Opensight - Rhapsody Of Fire - Rotting Christ - Salduie
Bekijk bijlage 11028
Na Sepulfest gezien te hebben zou ik zeer blij worden van Sepultura op Graspop.
Waar zouden we ze plaatsen? Marquee afsluiter?

Helloween lijkt me ook een mooie jupiler stage afsluiter
Zijn die veel groter dan Blind Guardian of Kamelot?
Veel groter niet, betekenisvoller wel.
Helloween wordt als grondlegger gezien van de powermetal. Kamelot is een prog-powerband met een wat jonger imago.
Met de huidige bezetting is Helloween waarschijnlijk ook een stukje duurder geworden.
Als band zijn ze denk ik in dezelfde fase als Motley Crue, ze willen nog wat geld binnen harken, maar ze zijn eigenlijk al een tijd op hun retour. Toch zou ik ze een headlinespot wel gunnen.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Zie hieronder de lijst van bands die op de Kamelot poster stonden, van welke hopen jullie het meest dat ze komen?

Voor mij vooral Breaking Benjamin en Mudvayne, en in mindere mate ADTR en BFMV.

Verder mag Frog Leap hun cancellation goed komen maken.

Frog Leap, Night Ranger, Breaking Benjamin en vooral the Pretty Reckless zou wel mooi (en vernieuwend) zijn

Veel groter niet, betekenisvoller wel.
Helloween wordt als grondlegger gezien van de powermetal. Kamelot is een prog-powerband met een wat jonger imago.
Met de huidige bezetting is Helloween waarschijnlijk ook een stukje duurder geworden.
Als band zijn ze denk ik in dezelfde fase als Motley Crue, ze willen nog wat geld binnen harken, maar ze zijn eigenlijk al een tijd op hun retour. Toch zou ik ze een headlinespot wel gunnen.
Candlemass is een van de grondleggers van de doom metal, maar spelen op festivals meestal ergens overdag in een tent. Je krijgt geen headline posities omdat je betekenisvol bent, maar omdat je veel tickets verkoopt. Op dat vlak denk ik dat @Loek123 Helloween gewoon goed inschat.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
Provinssi (FI) (26 - 28 juin) avec de nouveaux noms dont seuls In Flames & Bambie Thug semblent pertinents pour Graspop.
Electric Callboy - Lorna Shore et Flogging Molly ont déjà été annoncé

Provinssi (FI) (26 - 28 jun) met nieuwe namen waarvan enkel In Flames & Bambie Thug relevant lijken voor Graspop.
Electric Callboy - Lorna Shore & Flogging Molly waren eerder al aangekondigd
Bekijk bijlage 11029
Bambie Thug relevant voor GMM? Wat rook je??? 😂 LOL

• Thinking
Waarderingen: Jamel
Gewoon hetzelfde als wat de bookers van Motocultor / Download / Rock For People / Tuska & Provinssi roken
Velen van jullie roken iets grappigs.😅 Mag il er een par? 😉
Ik vind het een vreemde keuze. Hoe leuk ik ook heb genoten van Mimi Barks, DeathByRomy of zelfs Skynd op GMM, Bambie Thug lijkt mij ongepast...

Maar misschien is dat gewoon persoonlijk. 🤷‍♂️

Users who are viewing this thread