Graspop Metal Meeting 2025

De zanger van Dark Tranquillity zei gisteravond dat ze snel weer in de buurt zijn voor 'a summer festival'. Ik dacht eerst dat hij op Dynamo doelde, maar in Augustus toert Halo Effect. Dus DT op Graspop?

Was een heel strakke gig trouwens!
Goed om te horen! Hun set op Alcatraz vond ik ook erg overtuigend. Die verdienen een mooie spot in de Marque.

• Leuk
Waarderingen: Hopper
Dark Tranquility heeft ook wat dat shows staan in juni geloof ik dus dat kan haast niet meer missen voor Graspop zou ik zeggen

• Leuk
Waarderingen: Hopper
Zie hieronder de lijst van bands die op de Kamelot poster stonden, van welke hopen jullie het meest dat ze komen?

Voor mij vooral Breaking Benjamin en Mudvayne, en in mindere mate ADTR en BFMV.

Verder mag Frog Leap hun cancellation goed komen maken.

Animals As Leaders
Bullet For My Valentine
Frogleap
Mudvayne

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Night Ranger natuurlijk, maar ook Pretty Reckless zou ik gaaf vinden om eens te zien. Al denk ik dat dat vooral niet door ging doordat ze voorprogramma van AC/DC waren…

Zie hieronder de lijst van bands die op de Kamelot poster stonden, van welke hopen jullie het meest dat ze komen?

A Day To Remember, zou BFMV ook zeker meepakken!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123
Heilung is dus definitief uitgesloten voor Graspop, voor als dat nog niet duidelijk was, misschien niet alleen voor 2025 maar ook voor de daaropvolgende edities:
"Dit exclusieve Benelux-concert is voorlopig de laatste kans om dit mystieke gezelschap te zien, aangezien Heilung zich voor nog onbepaalde tijd terugtrekt."

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Heilung is dus definitief uitgesloten voor Graspop, voor als dat nog niet duidelijk was, misschien niet alleen voor 2025 maar ook voor de daaropvolgende edities:
"Dit exclusieve Benelux-concert is voorlopig de laatste kans om dit mystieke gezelschap te zien, aangezien Heilung zich voor nog onbepaalde tijd terugtrekt."
Onbepaald is niet gelijk aan nooit meer.
Is net zoiets als Oasis. De broers konden elkaar ook niet voor onbepaalde tijd uitstaan. En zie nu, de financiën waren toch aantrekkelijker.

• Thinking
Waarderingen: nikita
Is net zoiets als Oasis. De broers konden elkaar ook niet voor onbepaalde tijd uitstaan. En zie nu, de financiën waren toch aantrekkelijker.
Dat is precies wat ik zeg toch? 2025 en misschien de daaropvolgende edities.

panic at the disco heeft vorig jaar een afscheidstournee gedaan en ze staan volgend jaar al terug in amerika, het kan soms snel gaan

ADTR, Animals as Leaders, Breaking Benjamin, BFMV, Frog Leap, Mudvayne, Stone Temple Pilots, Theory of a Deadman, The Pretty Reckless en Tremonti mogen van deze lijst toch wel echt overkomen!
En over Tremonti gesproken. Denk eerder dat dat Alter Bridge gaat worden. Zowel Myles Kennedy als Creed hebben t/m april shows in Amerika. Dus dan is het studiowerk, of weer op tour. Of gewoon een pauze, dat kan ook.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread