Graspop Metal Meeting 2025

Landmvrks tourt echt de hele zomer. Ben benieuwd waar die terecht gaan komen; Graspop of Alcatraz? Of misschien wel allebei als die hoge uitzondering die er soms tussen zit?
Ja ik ben ook benieuwd, kan alle kanten uit. Misschien dat we zaterdag meer weten :)
Zolang ze maar niet op Werchter staan vind ik het prima.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
De zak met geld is bij de oasis broertjes wel een flink stuk groter, dus niet echt een goede vergelijking.
Dat weet ik maar het gaat erom dat iedereen motivatie kan hebben. Niet per se geld zoals in dit voorbeeld.

Bij heilung misschien wel een signaal van boven (of onder).

Update on Deftones: not only are they playing London in late June, they were just announced for Primavera Porto (12.-15.06.).
I’d say this makes them a serious contender for Graspop!

• Leuk
Waarderingen: Parfex en Loek123
Z! Live Rock (ES) (12-14 jun) met 10 nieuwe namen waaronder 2 headliners: Sepultura & Accept ,verder zijn ook nog nieuw Ankhara - Delalma - Kissin Dynamite - Noctem - Opensight - Rhapsody Of Fire - Rotting Christ - Salduie
Bekijk bijlage 11028
Laat sepultura, kissing Dynamite en Accept maar doorkomen! (Rotting christ mag ook, maar verwacht k niet op herhaling.) Volgens mij ook 1e sepultura aankondiging voor festivals toch?

• Leuk
Waarderingen: johanra
Kans dat 1 van de hoge hoed headliners Manowar of Helloween is?
Helloween kan onder het motto van wat niet is moet nog komen. Maar geen idee als headliner. Wat mij betreft wel maar geen idee of die genoeg volk trekken. Band zit ook denk ik in de studio nu maar geen idee voor hoelang.

Manowar is zo goed als uitgesloten. Extreem onbetrouwbaar, mogen in Vlaanderen ook niet luider dan 100 DB spelen en zijn daarnaast nog eens extreem duur. Niet onbetaalbaar voor Graspop maar in combinatie met de onbetrouwbaarheid en onmogelijke wensen ...

Kans dat 1 van de hoge hoed headliners Manowar of Helloween is?
Helloween is geen gmm headliner, op alcatraz eventueel
Manowar is al vaak besproken hier en extreem onwaarschijnlijk, moeilijke band met hoge eisen en willen zich niet aanpassen aan de geluidswetgeving

Helloween zie ik op GMM een beetje op de spot van Avantasia. Laat in de middag op de main. Zie ik zo best wel werken. Ook een beetje hetzelfde idee, afwisselende zangers, brede maar simpele opbouw. Ik zou zeggen, laat maar doorkomen!

Users who are viewing this thread