Graspop Metal Meeting 2025

Ik heb op werchter peter gabriel gezien.. the who gezien david bowie gezien, waarom zou scorpions niet kunnen ?
Het zijn niet echt recente voorbeelden of wel? In de jaren ‘90 had het nog gekund, maar is nu geen kandidaat voor Werchter. Scorpions krijgen op GMM een mooie plek, die ze op RW niet krijgen.
Het is maar de vraag of the who anno 2025 wel op het affiche van Werchter zouden komen en da’s een stuk waarschijnlijker dan scorpions.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Het zijn niet echt recente voorbeelden of wel? In de jaren ‘90 had het nog gekund, maar is nu geen kandidaat voor Werchter. Scorpions krijgen op GMM een mooie plek, die ze op RW niet krijgen.
Het is maar de vraag of the who anno 2025 wel op het affiche van Werchter zouden komen en da’s een stuk waarschijnlijker dan scorpions.
The who tourt wel een stuk minder natuurlijk, waren in 2006 headliner op Werchter en hebben sinds 2007 niet eens meer in België gespeeld. Scorpions kan je bijna jaarlijks zien.

Damn Falling In Reverse en Breaking Benjamin zouden dan weer wel 2 'verfrissende' namen zijn
Het is mijn genre niet, maar in het kader van de 'veel op herhaling' discussie zijn dit inderdaad twee mooie namen om komende editie op je festival te hebben.

BB komt ook weer niet helemaal uit de lucht vallen. Die stonden vorig jaar al op de 'gelekte' poster, dus daar konden we al wel uit concluderen dat er gesprekken lopen. Zou mooi zijn voor de fans als dat voor komende editie wel rond komt!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik vond Breaking Benjamin live helaas niet zo heel spannend. Meer "leuk om keertje mee te pakken"
Denk daar idd ooit een live opname van gehoord te hebben die niet super was. Maar dat was bij Red ook en die waren goed vorig jaar.

Plus komen bijna nooit naar hier, denk dat die wel heel wat volk gaan trekken.

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Denk daar idd ooit een live opname van gehoord te hebben die niet super was. Maar dat was bij Red ook en die waren goed vorig jaar.

Plus komen bijna nooit naar hier, denk dat die wel heel wat volk gaan trekken.
Idd, toevallig na mijn post ook nog even opgezocht. Dat was deze:

Maar goed de band vond ik ook niet super goed live daar. Maar hoop voor de fans is hier dat ze wel komen en dat het dan beter zal zijn.

Idd, toevallig na mijn post ook nog even opgezocht. Dat was deze:

Maar goed de band vond ik ook niet super goed live daar. Maar hoop voor de fans is hier dat ze wel komen en dat het dan beter zal zijn.

Live beelden moet je ook niet te veel waarde aan hechten. Als je er daadwerkelijk staat, is (vrijwel altijd) alles anders

Zie hieronder de lijst van bands die op de Kamelot poster stonden, van welke hopen jullie het meest dat ze komen?

Voor mij vooral Breaking Benjamin en Mudvayne, en in mindere mate ADTR en BFMV.

Verder mag Frog Leap hun cancellation goed komen maken.

Users who are viewing this thread