Graspop Metal Meeting 2025

Heb weinig keuze :ROFLMAO:
Ik sta in het onderwijs & Graspop valt nu eenmaal telkens in het midden van onze examenperiode. Gelukkig heb ik een topcollega die me altijd op vrijdag "vrij roostert" van het examentoezicht.
Afgelopen schooljaar vielen de resultaatsbesprekingen echter op maandag na Graspop, iets wat dit jaar opnieuw zo zal zijn.

Oef, dat is wel pech hebben. Bij ons zijn het gewoon de "inhaalexamens" op maandag, dus kan ik toch nog een dag bekomen.

Heb weinig keuze :ROFLMAO:
Ik sta in het onderwijs & Graspop valt nu eenmaal telkens in het midden van onze examenperiode. Gelukkig heb ik een topcollega die me altijd op vrijdag "vrij roostert" van het examentoezicht.
Afgelopen schooljaar vielen de resultaatsbesprekingen echter op maandag na Graspop, iets wat dit jaar opnieuw zo zal zijn.
Ik werk ook in het onderwijs, met ruilen lukt een vrije vrijdag wel ja, maar dat festivals al op donderdag beginnen is voor mij ook niet gunstig. Zoals sommige hier een weekje kunnen vrij nemen rond Graspop is erg fijn.
In het onderwijs heb je genoeg vrij, maar niet altijd wanneer jij zelf vrij zou willen. Elk voordeel een nadeel.

Users who are viewing this thread