Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Iemand al tickets kunnen kopen voor Ayreon? Bij ons iedereen direct door de wachtrij heen maar vervolgens alleen maar foutmeldingen. Is het systeem kapot of toch gewoon al uitverkocht nu?
Ik had een zondag avond ticket nog rond 5 kunnen krijgen.

En ik wil iedereen bedanken voor de tip van NeO op GMM afgelopen jaar, daardoor wilde ik gisteren dus gaan en ik heb er absoluut geen spijt van gehad. Super strakke show, super om die gasten van dichtbij zo strak te zien spelen. Ze staan daar echt te spelen alsof het zo gemakkelijk is

Ik had een zondag avond ticket nog rond 5 kunnen krijgen.

En ik wil iedereen bedanken voor de tip van NeO op GMM afgelopen jaar, daardoor wilde ik gisteren dus gaan en ik heb er absoluut geen spijt van gehad. Super strakke show, super om die gasten van dichtbij zo strak te zien spelen. Ze staan daar echt te spelen alsof het zo gemakkelijk is
Graag gedaan!;) sowieso is het prachtig om te lezen als een van je favoriete bands door steeds meer mensen gewaardeerd begint te worden!

Ik zoek iemand om in Nederland naar devin townsend te gaan met hun symphonisch orkest. Dat is altijd al een droom geweest. In dien ik met iemand kan meegaan mag die dat laten weten. Hetzelfde geldt voor ayreon, maar ik geef de voorkeur aan devin. Ik heb wel geen tickets kunnen bemachtigen. Het is om te weten of ik ticketswap voor 1 persoon moet zien te pakken te krijgen.
groetjes,

Robin de weerman zonder weerpraatje uiteraard haha

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en won666
Heel erg top heavy volgens mij maar denk dat Dropkick wel een pak tickets erdoor jaagt

Nieuwe album van deze gasten word ik echt gelukkig van. Voorjaar een album tourtje zou toch moeten lukken.
IOTUNN

Bijlagen

• Screenshot_20241103_232506_Chrome.jpg
    Screenshot_20241103_232506_Chrome.jpg
    483,2 KB · Weergaven: 5
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Dit jaar kan ik weer met de buurvrouw mee als Vip naar de zaterdag van de Eindhoven. Ik ken alleen verrassend weinig van de line-up die dag. Katatonia uiteraard en Schammasch qua naam.

Hieronder De line-up, hebben jullie tips voor me van bands dik echt ff moet leren kennen komende maand?

Line-up zaterdag
KATATONIA

THE KOVENANT

SCHAMMASCH

DEFLESHED

AKHLYS

AGENT STEEL

IMPALED NAZARENE

THE VISION BLEAK

CHAPEL OF DISEASE

SAVAGE GRACE

WORM

ALFAHANNE

SOULBURN

THY ANTICHRIST

TORTHARRY

ANTE-INFERNO

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Dit jaar kan ik weer met de buurvrouw mee als Vip naar de zaterdag van de Eindhoven. Ik ken alleen verrassend weinig van de line-up die dag. Katatonia uiteraard en Schammasch qua naam.

Hieronder De line-up, hebben jullie tips voor me van bands dik echt ff moet leren kennen komende maand?

Line-up zaterdag
KATATONIA

THE KOVENANT

SCHAMMASCH

DEFLESHED

AKHLYS

AGENT STEEL

IMPALED NAZARENE

THE VISION BLEAK

CHAPEL OF DISEASE

SAVAGE GRACE

WORM

ALFAHANNE

SOULBURN

THY ANTICHRIST

TORTHARRY

ANTE-INFERNO
Akhkys en dan heb je het wel gehad. Zit voor mij in ieder geval niet zoveel interessants tussen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Line-up zaterdag
KATATONIA

THE KOVENANT

SCHAMMASCH

DEFLESHED

AKHLYS

AGENT STEEL

IMPALED NAZARENE

THE VISION BLEAK

CHAPEL OF DISEASE

SAVAGE GRACE

WORM

ALFAHANNE

SOULBURN

THY ANTICHRIST

TORTHARRY

ANTE-INFERNO
Ook enkel live ervaring met Katatonia.
The Kovenant doen een reunie en staan ook al op meerdere zomerfestivals in '25 met een "Nexus Polaris" set aangevuld met nog wat songs van hun debuut. Dat wil dus zeggen dat het symfonische black metal is , op latere albums zijn ze meer richting industrial gegaan. Als je Dimmu Borgir goed vind zat dit ook wel werken. Dat Nexus Polaris album heb ik wel al eens beluisterd en dat klonk zeker niet verkeerd.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel
Ook enkel live ervaring met Katatonia.
The Kovenant doen een reunie en staan ook al op meerdere zomerfestivals in '25 met een "Nexus Polaris" set aangevuld met nog wat songs van hun debuut. Dat wil dus zeggen dat het symfonische black metal is , op latere albums zijn ze meer richting industrial gegaan. Als je Dimmu Borgir goed vind zat dit ook wel werken. Dat Nexus Polaris album heb ik wel al eens beluisterd en dat klonk zeker niet verkeerd.
Thanks! The Kovenant gaat dan even bestudeerd worden want ben absoluut een Dimmu fan. Akhys inmiddels ook al opgezet en is ook een fijne kennismaking.

Line-up zaterdag
KATATONIA

THE KOVENANT

SCHAMMASCH

DEFLESHED

AKHLYS

AGENT STEEL

IMPALED NAZARENE

THE VISION BLEAK

CHAPEL OF DISEASE

SAVAGE GRACE

WORM

ALFAHANNE

SOULBURN

THY ANTICHRIST

TORTHARRY

ANTE-INFERNO
The Vision Bleak heeft dit jaar wel een aardige nieuwe plaat uitgebracht. Beetje gothic-achtige rock/metal. Met hier en daar wat verrassende twists.

De nieuwe plaat van Schammasch is vorige week uitgekomen en die vind ik echt geweldig. Best jaloers dat jij die gaat zien.

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Line-up zaterdag
KATATONIA

THE KOVENANT

SCHAMMASCH

DEFLESHED

AKHLYS

AGENT STEEL

IMPALED NAZARENE

THE VISION BLEAK

CHAPEL OF DISEASE

SAVAGE GRACE

WORM

ALFAHANNE

SOULBURN

THY ANTICHRIST

TORTHARRY

ANTE-INFERNO
Vanuit mij ook de aanrader voor The Kovenant Nexus Polaris is een geweldige plaat. En dit wordt ook de eerste reunie show met Sarah Jezebel Deva op toetsen en vocals.

The Vision Bleak heeft dit jaar wel een aardige nieuwe plaat uitgebracht. Beetje gothic-achtige rock/metal. Met hier en daar wat verrassende twists.

De nieuwe plaat van Schammasch is vorige week uitgekomen en die vind ik echt geweldig. Best jaloers dat jij die gaat zien.
Leuk deze band hier te zien voorbijkomen. Onlangs gaan kijken in Kortrijk, nieuw album integraal, intermezzo en dan nog wat hitjes. Aanrader!

Dank voor de tips @wenteldave, @johanra, @Jamel, @dvdh666 en @jbj! Met jullie tips bij de hand rustig door de line-up gegaan en ben eigenlijk zeer blij dat ik hier heen ga nu! Ook al kende ik bijna niks, er staan echt een aantal hele goede bands. Met name The Vision Bleak vind ik echt een verrassing, vette riffs, verrassende zang met soms opera erin. Hoe kan deze band niet bekender zijn? Verder klinkt Schammasch echt fantastisch. Ligt precies in het doom/death/black hoekje waar ik van hou. Ook de eerste kennismakingen met Akhlys en The Kovenant zijn goed. Verder klonk Chapel of Disease als atmosferische black band me ook goed in de oren. Met deze bands ga ik me uitstekend vermaken daar in december!

Users who are viewing this thread