Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Tim Lambesis heeft toch alle pech van de wereld he :(

Ja, eerst lukt het niet om zijn vrouw te laten vermoorden en nu dit
Bij bepaalde mensen zit toch ook alles tegen hè
Arme Tim.
Wat ik vooral straf vind is dat de groepsleden die nu opstappen bij de band gekomen zijn in het volle besef van de historie met zijn vrouw.
En dan nu de band verlaten met als statement
This is far from being the ending I anticipated, and I feel I need to distance myself from the band in an effort to retain my personal health and integrity.
Met het proberen vermoorden van zijn vrouw hadden ze niet echt problemen maar wat hij nu gedaan heeft is er echt over.:rolleyes: Vraag mij wel af wat hij nu dan gedaan heeft.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
Wat ik vooral straf vind is dat de groepsleden die nu opstappen bij de band gekomen zijn in het volle besef van de historie met zijn vrouw.
En dan nu de band verlaten met als statement

Met het proberen vermoorden van zijn vrouw hadden ze niet echt problemen maar wat hij nu gedaan heeft is er echt over.:rolleyes: Vraag mij wel af wat hij nu dan gedaan heeft.
Hun album uit 2019 is nu ineens van alle streaming platforms verdwenen. Wellicht een ruzie om de rechten tussen de bandleden?

Jamel misschien moet jij dit weekend ook maar eens langs gaan zodat ze weten dat er toch al minstens 2 mensen gaan komen kijken naar CMTH.
Hierop terugkomend: dat ben ik dus gaan doen. En naast de Conjurer -> Alcatraz '25 primeur, werd ook aan mij bevestigd dat er volgend jaar nieuw CTMH werk aan komt. Tegen mij hadden ze het over 'a new record', dus wellicht komt er meer dan één nieuw nummer.

CTMH buiten de UK brengen is een wens en die gitarist van Conjurer klonk er optimistischer over dan die van Pijn. (We are gonna make that happen vs we'd really like to do that). Dus ik ben zeer hoopvol dat we op termijn een kans gaan krijgen om deze fantastische co-op live te gaan zien in de Lage Landen.

Klinkt opzich wel als een mooi systeem, waar Ghost gebruik van gaat maken volgende tour
Iemand hier ervaring mee?
Ik zie bands als Tool hier ook wel op over schakelen als het goed werkt.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Klinkt opzich wel als een mooi systeem, waar Ghost gebruik van gaat maken volgende tour
Jep. Bij Jack White.

Best wel vreemd om niemand te zien filmen en het valt op hoe vaak je er zonder bij stil te staan naar dat ding grijpt.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
Nog nooit meegemaakt. Zou wel chiller zijn om het zo op te lossen, dan hoe het nu gaat bij Tool, met security inzet om het verbod te handhaven. Geeft geen fijne sfeer.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123
Het systeem wordt deze week ook gebruikt bij Bob Dylan in de Lotto Arena

Wie heeft er hier zoveel naar die plaat van Weather Systems geluisterd ?
Screenshot 2024-10-28 at 16.11.24.png
In België kom ik in de laatste weken niet verder dan een 75e plaats voor Blood Incantation, die daarmee oa Bumba achter zich laten.

• Wow
  • On fire
Waarderingen: nikita en Joslittel
Mooi systeem, al zie ik een nadeel.
Ik gebruik m vooral als ik bijvoorbeeld in Amsterdam ben voor een concert, waar deze show ook is toevallig, om mijn OV in de gaten te houden incl tijd, gezien ik vaak genoeg ben gestrand omdat mijn overstap niet gehaald word etc. omdat de regeling ff veranderd word. Ik wil niet de zaal uit moeten om de tijd te kijken...
Also, ik maak verslagen van concerten, ik noteer altijd kernwoorden of quotes tijdens de show 😅

Mooi systeem, al zie ik een nadeel.
Ik gebruik m vooral als ik bijvoorbeeld in Amsterdam ben voor een concert, waar deze show ook is toevallig, om mijn OV in de gaten te houden incl tijd, gezien ik vaak genoeg ben gestrand omdat mijn overstap niet gehaald word etc. omdat de regeling ff veranderd word. Ik wil niet de zaal uit moeten om de tijd te kijken...
Also, ik maak verslagen van concerten, ik noteer altijd kernwoorden of quotes tijdens de show 😅
Het getrouwe notitieblok weer bovenhalen

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ik ben voorstander, maar alleen wel vervelend dat ik graag terwijl ik op een band wacht (bv tijdens een change over) wel eens graag bv de Facebookpagina van de volgende band check. Veel bands zetten bv vlak voor hun show nog een toffe foto bv daarop. En ook nog iets vervelend: ik gebruik mijn gsm als uurwerk en inderdaad ook soms om bv updates van een Flixbus bij te houden. Dat eerste is nu wel op te lossen door een klassiek uurwerk te dragen

Ah en hoe gaan ze dat doen met smartphone lichtjes? Veel artiesten tegenwoordig vragen af en toe om even de zaklamp van de gsm aan te steken. Terug naar brickets?

Nog Ne O. gangers , iets van Ierse pub morgen of rechtstreeks naar de effenaar?😊
#vraag

Bijlagen

• Screenshot_20241030_103251_Gallery.jpg
    Screenshot_20241030_103251_Gallery.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 20

Users who are viewing this thread