Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik ben tot de helft gekomen vanochtend, maar dat klonk waanzinnig goed. Hun laatste werk is van even geleden, maar dit is met afstand het beste sinds Bloodflowers.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Naast de geweldige plaat van The Cure nog de volgende albums op de wachtlijst:
Jeremie Albino
Haley Heynderickx
Urika's Bedroom
Thus Love
Johnny Delaware
Jennifer Castle

Ik vind de songs geweldig. Ik had alles van te voren amper beluisterd, om het I/O effect (waarbij ik na de uiteindelijke release inmiddels wel uitgegeten was) te voorkomen.

Wat een monumentaal pakketje tracks. Heerlijk, het kan me allemaal niet melancholisch genoeg zijn.

Het geluid vind ik op mijn hoofdtelefoon soms wat muddy. Ga zo langs de platenzaak om de cd te halen.

Vind het een heel tof album. Men neemt lekker de tijd voor een opbouw in de nummers, de instrumentatie staat wat meer centraal dan de zang van Robert heb ik het idee. Moet nog vaker luisteren, maar zeker een dikke 8. Gewoon episch dat je zo'n album neer kan zetten zo ver in je carrière.

Vandaag ook een nieuw album van VOLA met Friend Of A Phantom. Toch een zeer verfrissende metalband als je 't mij vraagt! Toegankelijke muziek. Aanrader.

• Leuk
Waarderingen: johanra
The Cure inderdaad heel goed, maar ik heb vandaag ook voor het eerst Piedras 1 van Nicolas Jaar aan en ook dat is een heerlijke plaat.

Users who are viewing this thread