Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Geen grote vangst vandaag, of?
Underworld lijkt de grote release van vandaag. Nog niet aangezet zelf (zit even jeugd te herleven met GD ;) ).

Hiervoor wel Laura Marling aangezet die beviel goed. Verder staan ook Halsey, Soccer Mommy, Peach Pit, Devin Townsend en dus Interlaker in de digitale wachtrij.

Veel te veel vandaag !

Amyl and the Sniffers - Cartoon Darkness
Halsey - The Great Impersonator
Pixies - The Night the Zombies Came
Oscar and the Wolf - Taste
Zaho de Sagazan - La symphonie des éclairs (Le dernier des voyages)
Laura Marling - Patterns in Repeat
Underworld - Strawberry Hotel

Grrr, en net nu mijn kinderen een week geen school hebben en ik niet ongegeneerd platen kan draaien...

• Leuk
Waarderingen: Brian
Voor de fans van lonely the brave en arcane roots: interlaker bracht vandaag debuutplaat uit: is de ex zanger van lonely the brave met lid van arcane roots. Klinkt heel goed en vertrouwd
Thanks voor de reminder, LTB vroeger echt vaak live gezien en blijft een gemis (AR trouwens ook). LTB met nieuwe zanger is toch niet helemaal mijn ding. EP van Interlaker was wel heel tof al dus kan alleen maar beter worden.

Momenteel nieuwe Oscar & The Wolf aan het luisteren, precies wat ik verwacht had eigenlijk en ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nou van vind.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jarne
Toch wel fijn dat het rustig is.

Devin Townsend - PowerNerd
Pom Pom Squad - Mirror Starts Moving Without Me
Soccer Mommy - Evergreen
Zaho de Sagazan - La Symphonie des Éclairs (Le Dernier des Voyages) (wel alleen het tweede deel, eerste deel is vorig jaar al uitgebracht)
Waldskin - Wrong Party
Josh Ritter - Heaven, or Someplace as Nice
Nicolas Jaar - Piedras 1
Nicolas Jaar - Piedras 2
Gaerea - Coma

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Lion
Toch wel fijn dat het rustig is.

Devin Townsend - PowerNerd
Pom Pom Squad - Mirror Starts Moving Without Me
Soccer Mommy - Evergreen
Zaho de Sagazan - La Symphonie des Éclairs (Le Dernier des Voyages) (wel alleen het tweede deel, eerste deel is vorig jaar al uitgebracht)
Waldskin - Wrong Party
Josh Ritter - Heaven, or Someplace as Nice
Nicolas Jaar - Piedras 1
Nicolas Jaar - Piedras 2
Gaerea - Coma
Al een mening over de nieuwe Devin Townsend ?

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Beetje wennen aan de zang maar echt heerlijke passages.👇
IOTUNN

Bijlagen

• Screenshot_20241026_152027_Spotify.jpg
    Screenshot_20241026_152027_Spotify.jpg
    721,4 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Smaken verschillen gelukkig, maar ik word niet echt warm van de nieuwe van Pixies en het album van Soccer Mommy.

Amyl and the Sniffers vind ik wel aardig en dan vooral (en dat is voor mij apart) de rustigere nummers.

Een album waar ik wel erg enthousiast over ben en die wordt hier nergens genoemd volgens mij is Meryl Streek -Songs for the Deceased. Wat een lekkere nummers zijn Fine Jail, If This Is Life, Counting Sheep, Dogs, Paddy, Gambling Death, ach het hele album is goed (of komt dat omdat ik nog in de vibe zit van zijn optreden op Left of the Dial?!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Lion
Heb nog niemand gehoord over de nieuwe van Elias Rønnenfelt. Erg interessant en bovenal leuk album.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en Lion
Voor de fans van lonely the brave en arcane roots: interlaker bracht vandaag debuutplaat uit: is de ex zanger van lonely the brave met lid van arcane roots. Klinkt heel goed en vertrouwd
De originele zanger van LTB?
Durft hij nu wel op tour?

Users who are viewing this thread