Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Godverdeteringtyfus die nieuwe Chat Pile is wel AOTY materiaal zeg. Toch maar naar Roadburn dan... of Köln.
Heerlijk album inderdaad! Nieuwe Kelly Lee Owens is lekker voor zo’n chill avondje maar niet iets wat ik dagelijks op ga zetten. Winnaar van vandaag is toch Porridge Radio, wat een parel is dat!

Als er iets juist wél is bij Hang Youth, is het inhoud.
Jij vindt dat misschien, maar ik kan me prima vinden bij wat David zegt.
Ik vind punkrock bands al snel een gimmick, maar dan vind ik Hang Youth ook nog eens een heel slechte gimmick. Niks aan die band voelt oprecht.

Jij vindt dat misschien, maar ik kan me prima vinden bij wat David zegt.
Ik vind punkrock bands al snel een gimmick, maar dan vind ik Hang Youth ook nog eens een heel slechte gimmick. Niks aan die band voelt oprecht.
Ah ja, maar alsnog: het gaat wel érgens over. Ze hebben het niet over een Sugardaddy of Satisfyer he?

Moet bekennen dat het nieuwe swallow the sun album ,met een klein drankje op, me toch wel kan bekoren. Wellicht word het nog wat.😄
Einde bericht.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Vandaag de lp (en shirt) ontvangen van Muuntautuja van Oranssi Pazuzu. Komt nu nog 10x zo hard binnen.
Daarna alweer genoten van de strijdliederen van Abel en co. die zo hard nodig zijn. En luidkeels meegebruld uiteraard. Kapotmaken.
Lekker duister deze.
Kijken of ik er beetje in kan geraken.😄
Bedankt voor de tip.

.tegenvaller: swallow the sun
meevaller : mother of graves.

Einde bericht.

Bijlagen

• 20241021_091224.jpg
    20241021_091224.jpg
    672,5 KB · Weergaven: 4
Straks nieuwe enforced luisteren.
Kijk ik wel naar uit.
Verder weinig op de korrel.
Ben wel toe aan een klapper.
#metal

Nieuwe Amyl & The Sniffers bevalt ook wel. Blij dat ik nog een swapje heb weten te scoren voor volgende maand

• Leuk
Waarderingen: TMS98

Users who are viewing this thread