Sport algemeen

Speelt er meer dan dat eigenlijk de idee leefde van Weghorst naar Twente? Als in, ik snap dat ie uit de buurt komt, maar heeft niet in de jeugd gezeten of iets dergelijks he? Bij Emmen en Heracles heeft hij zijn eerste goaltjes gemaakt, toch?
Elke keer als ik met iemand uit Twente (op een of andere manier zijn dat best vaak mensen uit Borne) over voetbal praat wordt het gesprek ergens richting Wout Weghorst geleid, ook al voor de Twente geruchten kwamen. Dus vandaar dat ik het grappig zou vinden.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Speelt er meer dan dat eigenlijk de idee leefde van Weghorst naar Twente? Als in, ik snap dat ie uit de buurt komt, maar heeft niet in de jeugd gezeten of iets dergelijks he? Bij Emmen en Heracles heeft hij zijn eerste goaltjes gemaakt, toch?
Heeft naar eigen zeggen op vak P gestaan en ging daarna naar huis om te gaan slapen in zijn Ajax pyjama. Maar eerst natuurlijk nog even de bijbel lezen en geïnspireerd naar boven kijken

• Leuk
Haha gotta love Wout.
Ik lov Wout wel, maar hij moet gister tijdens de ereronde niet de hele tijd zo pis chagrijnig kijken en ook gewoon blij zijn dat het team goed draait en hij überhaupt een grotere rol speelt dan van te voren gedacht zou worden. Niet de hele wereld draait om Woetoe, al zou hij zelf toch echt denken van wel.

Zijn volgens mij best veel Ajax en Twente supporters op dit forum. Kleine voorspellingsronde doen voor zondag? Uitslag en eerste doelpuntenmaker. Winnaar krijgt de eeuwige roem. Ik begin vast

2-2 Daan Rots
1-2 Wout Weghorst (was al voorspeld als eerste doelpuntenmaker) Mika Godts!

Haha gotta love Wout.
Daar zijn ze het in Enschede niet mee eens haha. Dit soort mensen zorgen altijd wel dat supporters op de meest creatieve leuzen komen. Ik zie het ook zomaar dat Wout de beslissende maakt en dat na de tijd weer gaat vertellen hoe het hem diep van binnen erg veel pijn doet.

Ik lov Wout wel, maar hij moet gister tijdens de ereronde niet de hele tijd zo pis chagrijnig kijken en ook gewoon blij zijn dat het team goed draait en hij überhaupt een grotere rol speelt dan van te voren gedacht zou worden. Niet de hele wereld draait om Woetoe, al zou hij zelf toch echt denken van wel.
Haha, ja al is zijn gezichtsuitdrukking natuurlijk de enige die wordt uitgelicht. Ik zag het nog terug, maar Ramaj bijvoorbeeld danstte ook niet de horlepiep tijdens de ereronde.

Daar zijn ze het in Enschede niet mee eens haha. Dit soort mensen zorgen altijd wel dat supporters op de meest creatieve leuzen komen. Ik zie het ook zomaar dat Wout de beslissende maakt en dat na de tijd weer gaat vertellen hoe het hem diep van binnen erg veel pijn doet.
Ik snap ook wel dat het een soort hate it or love it is en dat het uit Enschede's oogpunt dan allemaal wat minder gezellig voelt.

Om hier toch vast wat verbroedering te scheppen; ik vind Twente een van de mooiere clubs in NL. Heel fijn dat ze weer opgekrabbeld zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Brian
Ik snap ook wel dat het een soort hate it or love it is en dat het uit Enschede's oogpunt dan allemaal wat minder gezellig voelt.

Om hier toch vast wat verbroedering te scheppen; ik vind Twente een van de mooiere clubs in NL. Heel fijn dat ze weer opgekrabbeld zijn.
Volgens mij hebben Ajax en Twente nooit echt een haat gehad aan elkaar, als grootste en succesvolste club wordt je altijd wel een beetje gehaat maar hier hebben veel meer mensen niks met Feyenoord. Heb ook echt zin in de wedstrijd van zondag, Ajax zal een vol uitvak meenemen en tegen Ajax is de Grolsch Veste vaak op zijn best. We gaan zien wie van ons de grootste kater heeft maandagochtend. ;)

• Leuk
Hier een feyenoord 'supporter', thuis op de bank dan tenminste.
tja. Het ene weekend is het alsof Guus Meeuwis Headliner is op werchter, de andere week hebben ze Pink Floyd op de voormiddag geboekt lijkt het.
Geen peil op te trekken. manmanman

• Haha
Waarderingen: Rick1617899545 en Oasiss
Haha, ja al is zijn gezichtsuitdrukking natuurlijk de enige die wordt uitgelicht. Ik zag het nog terug, maar Ramaj bijvoorbeeld danstte ook niet de horlepiep tijdens de ereronde.
Van Ramaj snap ik het wel. Die ging van gewaardeerde basisklant naar reservekeep. Wout heeft/had Brobbey voor zich en heeft naar mijn idee veel meer gespeeld dan van te voren bedacht en ook een goede en leuke rol gespeeld. Ik vind dat ie op basis van zn eigen speeltijd, inbreng en team resultaten best tevreden mag zijn. Zal me niks verbazen als hij in de basis staat zondag.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread