Sport algemeen

Hoe lekker is deze! In één week van Feyenoord en psv winnen en nog terecht ook!

Contract van Farioli maar alvast open breken!😉

• Leuk
Waarderingen: Joe
Oogstrelend was het allemaal niet, maar gelukkig heeft onze FC vandaag 3 punten meegenomen uit Tilburg

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ik als ajacied moet toch wel erkennen dat die 3e plaats redelijk vertekend voelt, net als de 4e plaats in de Europa League. Een aantal uiterst moeizame overwinningen en wat arbitrale beslissingen die goed uitpakten, maar het spel is echt niet om aan te zien het gros van de tijd. Ik verwacht dan ook gewoon kansloze nederlagen tegen Feyenoord en PSV, die kwalitatief gewoon veel beter zijn.
Ik moet zeggen, ik heb er kijk op.

Wat een fantastisch sportweekend was dit zeg. Verstappen weergaloos zoals alleen hij kan. Twente wint, zowel Fey-AZ en Ajax-PSV waren als neutrale kijkers super leuke wedstrijden. MotoGP is ook spannender als ooit.

Wat een fantastisch sportweekend was dit zeg. Verstappen weergaloos zoals alleen hij kan. Twente wint, zowel Fey-AZ en Ajax-PSV waren als neutrale kijkers super leuke wedstrijden. MotoGP is ook spannender als ooit.
En ook nog Abdi Nageeye die de marathon van New York wint.
Wat betreft Max Verstappen: hoeveel zoeter smaakt zo'n zege als het al een tijdje niet lekker gaat met de auto en het een keer gewoon aankomt op de capaciteiten van de coureur.

Bah ik ben klaar met de nationale media. Twente had moeten winnen maar nu krijgen we weer volle laag. Houd op met doen alsof dit een wanprestatie is. We staan er nog steeds goed voor en hebben 3x gelijkgespeeld tegen zoveel betere tegenstanders.Wat een k*tavond

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day
Als Twente zijnde heb je je lastigste tegenstanders nu wel gehad. De volgende 3 zou je wel gewoon minimaal 7 punten uit moeten kunnen halen en als Besiktas zo speelt als tegen Ajax ga je die ook gewoon pakken. Kansen genoeg dus om die tussenronde nog te halen!

Bah ik ben klaar met de nationale media. Twente had moeten winnen maar nu krijgen we weer volle laag. Houd op met doen alsof dit een wanprestatie is. We staan er nog steeds goed voor en hebben 3x gelijkgespeeld tegen zoveel betere tegenstanders.Wat een k*tavond
Maar puur naar het resultaat kijkend is het ook wel teleurstellend als je een 2 0 voorsprong weggeeft, zeker als je na de 2 1 in een overtalsituatie speelt.

Verder zakelijk gezien gewoon drie knappe gelijke spellen. Straks afmaken tegen de wat mindere goden en Twente speelt nog even door.

Laatst bewerkt:
Zijn volgens mij best veel Ajax en Twente supporters op dit forum. Kleine voorspellingsronde doen voor zondag? Uitslag en eerste doelpuntenmaker. Winnaar krijgt de eeuwige roem. Ik begin vast

2-2 Daan Rots

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Heb je een seizoenskaart bij Ajax?
Yes, met meer geluk dan wijsheid hebben mijn vrouw en ik er 2 weten te bemachtigen voor het seizoen van de halve finale CL. Het is nogal een opgave omdat praktisch iedereen verlengt of ze onderhands doorzet naar anderen (al dan niet voor asociale bedragen op marktplaatsachtige platforms).

Anyway, in 2018 was op de dag dat de paar niet verlengde seizoenkaarten in de verkoop gingen was er een storing op het afgesproken tijdstip, en ik zat toevalligerwijs net op de site toen iets later "nu" de kaarten in verkoop gingen.

Yes, met meer geluk dan wijsheid hebben mijn vrouw en ik er 2 weten te bemachtigen voor het seizoen van de halve finale CL. Het is nogal een opgave omdat praktisch iedereen verlengt of ze onderhands doorzet naar anderen (al dan niet voor asociale bedragen op marktplaatsachtige platforms).

Anyway, in 2018 was op de dag dat de paar niet verlengde seizoenkaarten in de verkoop gingen was er een storing op het afgesproken tijdstip, en ik zat toevalligerwijs net op de site toen iets later "nu" de kaarten in verkoop gingen.
Lekker hoor. Zou ik ook wel willen maar kansloos. Nu met mijn twee zoontjes seizoenskaart bij NEC als enkele jaren. Ook mooi, maar het is geen Ajax ;-)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Excuses, was geen nare bedoeling bij ;).

Ik voorzie een weinig sprankelend potje met één momentje dat een doorslag geeft. Google dat en je krijgt Wout.
Maar ik kan niet ontkennen dat ik moet lachen als ik denk aan Weghorst die de winnende maakt tegen Twente.

Speelt er meer dan dat eigenlijk de idee leefde van Weghorst naar Twente? Als in, ik snap dat ie uit de buurt komt, maar heeft niet in de jeugd gezeten of iets dergelijks he? Bij Emmen en Heracles heeft hij zijn eerste goaltjes gemaakt, toch?

Users who are viewing this thread