Paaspop 2015

Lonely The Brave dook ook ergens anders op van de week (Europees festival, weet niet meer welke), dus die kunnen er ook zomaar bijzitten nu.

The Kooks, dEUS, Rudimental, Typhoon, Sick of it All, Project Rakija, Katastroof, I Am Kloot, Vrijdag & Sandifort, Henry van Loon, Camo & Krooked DJ Set + MC Mota, Wilkinson DJ Set + MC Adapt, The Flexican & Sef, RL Grime, Djemba Djemba, San Cisco, The Partysquad, Billy The Kit, Alvaro ft MC KC Jones, StadiumX en Oliver Heldens.

Klopt

B73hgRaCQAA-rDg.jpg:large

En van de leaks van FestivalhallaNL zijn alleen Congo Natty (Rebel MC) en Lonely The Brave nog niet officieel bevestigd.

Word er persoonlijk niet zo vrolijk van. Typhoon is wel leuk live en Modeselektor en Rival Sons lijken me ook wel vet, maar mwah voor mij is dit het niet. Neemt niet weg dat het best een prima festival is zo met pasen.

Ik zie er toch behoorlijk wat leuke dingen tussen staan: The Kooks, dEUS, John Coffey, Bloody Beetroots, Jett Rebel, Truckfighters, Wilkinson en Buraka Som Sistema.

Toch maar eens kijken of ik wat mensen mee krijg

Benieuwd of met name Lonely The Brave nog gaat volgen, of daar echt gedonder mee is gekomen.

Sick of it All is wel een aardige naam. dEus bevalt me heel erg. I Am Kloot, Typhoon, Camo & Krooked en Wilkinson zijn opzich ook prima namen. Even kijken hoe ik zit met school die datum.

Benieuwd of met name Lonely The Brave nog gaat volgen, of daar echt gedonder mee is gekomen.

Ik vraag me af waar over dan. Het lijkt me niet dat zo'n klein bandje zelf af zegt na t lekker. En waarom zou Paaspop bij hun wel moeilijk doen en bij de andere gelekte namen niet...

EDIT: heb het op twitter even gevraagd en hij wordt gefavorite en krijgt een duimpje. Dat zal ook zijn omdat ik heb gezegd dat ik er bij ben, maar er wordt ook niets ontkent. Het zegt weinig, maar ik denk dat ze er wel zullen zijn
EDIT 2: iemand die gevolgd wordt door LTB en de leden daar van bevestigd het nu tegenover mij. Ik denk dat we ze wel redelijk op kunnen schrijven

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

Ik vraag me af waar over dan. Het lijkt me niet dat zo’n klein bandje zelf af zegt na t lekker. En waarom zou Paaspop bij hun wel moeilijk doen en bij de andere gelekte namen niet…

EDIT: heb het op twitter even gevraagd en hij wordt gefavorite en krijgt een duimpje. Dat zal ook zijn omdat ik heb gezegd dat ik er bij ben, maar er wordt ook niets ontkent. Het zegt weinig, maar ik denk dat ze er wel zullen zijn
EDIT 2: iemand die gevolgd wordt door LTB en de leden daar van bevestigd het nu tegenover mij. Ik denk dat we ze wel redelijk op kunnen schrijven

Leek me ook niet eigenlijk, kwam vooral over als 'spierballentaal', maar goed, zou toch lullig zijn. Mooi dat nog een keer extra is bevestigd dat ze er (hoogstwaarschijnlijk) bij zijn! Nu Congo Natty (Rebel MC) nog en het lijstje is een 100% match.

Die vent die t tegenover me bevestigde, lijkt gewoon voor de platenmaatschappij van ze te werken. Weet niet of ze nu heel blij met 'm zijn als dat zo is XD

Die vent die t tegenover me bevestigde, lijkt gewoon voor de platenmaatschappij van ze te werken. Weet niet of ze nu heel blij met ‘m zijn als dat zo is XD

Ze duiken ondertussen op meer plekken op, dus kan heel goed gewoon kloppen dat ze naar Paaspop komen. Sowieso, tot nu toe klopt alles van het lek, dus ga er maar gewoon vanuit :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Die vent die t tegenover me bevestigde, lijkt gewoon voor de platenmaatschappij van ze te werken. Weet niet of ze nu heel blij met ‘m zijn als dat zo is XD

Ze duiken ondertussen op meer plekken op, dus kan heel goed gewoon kloppen dat ze naar Paaspop komen. Sowieso, tot nu toe klopt alles van het lek, dus ga er maar gewoon vanuit
icon_smile.gif

Ik ga er ook van uit, maar was gewoon verbaasd dat iemand van de platenmaatschappij het bevestigd. Je zou toch denken dat die wel weten dat ze nog niet bekend zijn gemaakt.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>

Ze duiken ondertussen op meer plekken op, dus kan heel goed gewoon kloppen dat ze naar Paaspop komen. Sowieso, tot nu toe klopt alles van het lek, dus ga er maar gewoon vanuit
icon_smile.gif

Ik ga er ook van uit, maar was gewoon verbaasd dat iemand van de platenmaatschappij het bevestigd. Je zou toch denken dat die wel weten dat ze nog niet bekend zijn gemaakt.

Nee das wel een mooie ja :D Meestal zijn die redelijk op de hoogte van wat wel/niet bekend gemaakt mag worden. Ach, aan de andere kant hebben die wellicht ook wel gezien dat het is gelekt als ze Twitter beetje in de gaten hebben gehouden.

Ze doen morgen om 10 uur op Facebook een Ask Me Anything, kan je dan mooi vragen of LTB nu écht komt, neontiger

Ze doen morgen om 10 uur op Facebook een Ask Me Anything, kan je dan mooi vragen of LTB nu écht komt, neontiger

hahahaha dat was ik wel van plan ja, alleen ik denk dat ze gewoon en 'misschien wel, misschien niet' antwoord gaan geven

dit staat trouwens op de site van Paaspop

3FM in het teken van Paaspop
Vanaf aanstaande zaterdag 24 januari tot en met vrijdag 30 januari is het weer actieweek bij onze mediapartner 3FM. Tijdens deze week hoor je weer volop Paaspop op 3FM en zijn er tickets te winnen voor Paaspop 2015! Wil jij de tickets winnen, dan hoef je alleen maar te luisteren naar 3FM en mee te doen aan een van de prijsvragen. Wie weet maakt 3FM zelfs nieuwe Paaspop namen bekend tijdens de actieweek?! Stay tuned!

Ik denk dat we wel van meer namen uit kunnen gaan volgende week

en dit is het vage antwoord:

We kunnen helaas niet méér over ons programma vertellen dan de acts die we aangekondigd hebben. Maar we sluiten geen enkele band uit. Behalve dan The Beatles.

lonely the brave heeft op hun facebookpagina bevestigd dat ze naar paaspop komen, weet niet hoelang dit er al opstond ,

lonely the brave heeft op hun facebookpagina bevestigd dat ze naar paaspop komen, weet niet hoelang dit er al opstond ,

Ik ook niet, maar het staat ook op de site zie ik net

Users who are viewing this thread