Alcatraz Open Air 2025

Bulgasal Metal Fest (SE) (25 - 26 jul) Bloodbath - Centinex - Chainsaw - Diabolical - Eldprov - Naglfar - October Tide - Retribution
Dortmund Deathfest (DE) (1 - 2 aug) Acranius - Benediction - BFI - Deadsquad - Extermination Dismemberment - Fulci - Defeated Sanity - Macabre - Maceration - Teething - Warside
Rock Castle (CZ) (14 - 16 Aug) Annisokay - Arctis - Bloodorn - Eleine - Gate Crasher - Night Flight Orchestra
Kaltenbach Open Air (DE) (21 - 23 Aug) Infernal Tenebra - Marduk
Metal On The Hill (DE) (30 aug) 1914 - Visions Of Atlantis
Owww een set van Bloodbath laat op de avond in de Swamp, net als in 2023, daar zeg ik absoluut geen nee tegen!

• Leuk
Waarderingen: johanra
Bulgasal Metal Fest (SE) (25 - 26 jul) Bloodbath - Centinex - Chainsaw - Diabolical - Eldprov - Naglfar - October Tide - Retribution
Dortmund Deathfest (DE) (1 - 2 aug) Acranius - Benediction - BFI - Deadsquad - Extermination Dismemberment - Fulci - Defeated Sanity - Macabre - Maceration - Teething - Warside
Rock Castle (CZ) (14 - 16 Aug) Annisokay - Arctis - Bloodorn - Eleine - Gate Crasher - Night Flight Orchestra
Kaltenbach Open Air (DE) (21 - 23 Aug) Infernal Tenebra - Marduk
Metal On The Hill (DE) (30 aug) 1914 - Visions Of Atlantis
Hiervan bestel ik graag Naglfar, Eleine en Visions of Atlantis!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Hiervan bestel ik graag Naglfar, Eleine en Visions of Atlantis!

Visions of Atlantis heb ik al besteld voor Graspop, dus dat wordt em niet!

Al is het helaas wel een band waarvan ik verwacht dat Alcatraz ze wel zal boeken en Graspop het links laat liggen. Maar die laatste drie albums waren super in ieder geval!

• Wow
Waarderingen: Joslittel
Motocultor (FR) (14 - 17 Aug) met 25 nieuwe namen: Batushka 🤘 - Carpenter Brut 🤘 - Cult of Luna 🤘- Dark Angel - Enthroned - Exhorder - Fear Factory 🤘- Finntroll - Gost - Green Lung - Houle - Ihsahn 🤘- I Prevail - Lacuna Coil - Magma - Nailbomb 🤘- Paleface Swiss - Party Cannon - Pelican - Poesie Zero - Rectal Smegma - Skeletal Remains - Thrown - To The Grave - Les Wampas - Wayfarer
465125360_1096082715205182_5918064435642826871_n-min.jpg

meer en meer lijkt het erop dat i prevail voor de metal festivals gaat en met sub tevreden is.

Motocultor (FR) (14 - 17 Aug) met 25 nieuwe namen: Batushka 🤘 - Carpenter Brut 🤘 - Cult of Luna 🤘- Dark Angel - Enthroned - Exhorder - Fear Factory 🤘- Finntroll - Gost - Green Lung - Houle - Ihsahn 🤘- I Prevail - Lacuna Coil - Magma - Nailbomb 🤘- Paleface Swiss - Party Cannon - Pelican - Poesie Zero - Rectal Smegma - Skeletal Remains - Thrown - To The Grave - Les Wampas - Wayfarer
Bekijk bijlage 11022
Pelican!!! Wayfarer!!! Houle!!!

meer en meer lijkt het erop dat i prevail voor de metal festivals gaat en met sub tevreden is.
Staan die hier niet als headliner?

Ik ben er vooral verbaasd over hoe hoog Landmvrks staat op een aantal posters. Op Motocultor in eigen land kan ik het nog begrijpen, maar op Summer Breeze staan die ook op dezelfde rij als Within Temptation, Saxon en Dimmu Borgir. Had ik niet verwacht.
Bj ons staat Landmvrks in de kleine zaal van de 013, en I Prevail in de afas. toch een behoorlijk verschil.

• Leuk
Bekijk bijlage 11022
Zo relaxt dat we ons niet meer hoeven afvragen welke Batushka, omdat de nepperds vanaf volgend jaar als Patriarkh verder gaan. Hopelijk komt Batushka ook naar Alcatraz! Cult of Luna en Wayfarer ook zeer welkom. Verder is Ihsahn dus wederom zowel solo op tour als met Emperor, kijken of hij op Alcatraz hetzelfde 1-2tje gaat doen als op Graspop.

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en johanra
Hopelijk staat Alcatraz ervoor open om Blind Guardian opnieuw te boeken, ook al stonden ze er vorig jaar nog.
Op Graspop dit jaar helaas gemist, en was er vorig jaar op Alcatraz natuurlijk ook niet bij. Dus zou mij goed uit komen.
Wel bijzonder voor een band die eerst bijna nooit uitgebreide internationale tours deden, en nu gewoon iedere zomer.

• Leuk
Brutal Assault (CZ) (6 - 9 aug) met de Core aankondiging en die waren blijkbaar 1 + 1 gratis want onmiddellijk 8 namen
465706248_1092397219222827_801071762609190640_n.jpg

Hopelijk staat Alcatraz ervoor open om Blind Guardian opnieuw te boeken, ook al stonden ze er vorig jaar nog.
Op Graspop dit jaar helaas gemist, en was er vorig jaar op Alcatraz natuurlijk ook niet bij. Dus zou mij goed uit komen.
Wel bijzonder voor een band die eerst bijna nooit uitgebreide internationale tours deden, en nu gewoon iedere zomer.
vorige keer alcatraz waren die blij met een plaatsje midden de dag en er stond best veel volk. zie niet in waarom ze het niet opnieuw zouden overwegen dan. voor zover ik weet waren er ook geen al te moeilijke eisen van de band.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zo te zien in ieder geval geen Night Ranger op Alcatraz, hebben afgelopen weekend shows aangekondigd voor 8 en 9 augustus in de VS.

Users who are viewing this thread

• jbj