Alcatraz Open Air 2025

Landmvrks staat hier precies wel bijzonder hoog.

Lijkt me de volledige affiche van summerbreeze. Misschien nog enkele namen en dat is het

Landmvrks staat hier precies wel bijzonder hoog.

Lijkt me de volledige affiche van summerbreeze. Misschien nog enkele namen en dat is het
Volledig zal het nog niet zijn, want onderaan staat "and many more". Hoeveel "many" precies is, zullen we moeten afwachten, maar er zal nog iets bij komen in ieder geval.

Edit: met een snelle telling kom ik voorlopig op 68 uit, terwijl er volgens de site vorig jaar meer dan 125 acts stonden. Ze zijn dus nog maar net over de helft lijkt het 😅

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel
Hopelijk veel moois voor jullie!

Natuurlijk mooi als Dokken er weer staat, maar het komt me ook wel goed uit in de begroting voor 2025 als ze pas op een later moment de show zouden inhalen.

Verder nieuwsgierig of er naast een eventuele Dokken dan nog een andere glamlegende gaat staan (denkend aan Night Ranger of Winger). Dan is het al helemaal dramatisch voor de begroting :p

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en nikita
Het is toch algemeen bekend dat Ruben een bron nodig heeft om zijn artikel te kunnen schrijven:ROFLMAO:
Haha ja fair enough. HLN is dus de officiële bron in dit geval. Maar ik neem aan dat Festileaks ook geen artikelen schrijft op basis van info van Jimmy? 😉

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Wel echt hyped voor zaterdag, kan niet wachten!
Nog even opnieuw gekeken naar de andere augustus line ups, maar wat een namen. Dat gaat helemaal goed komen!
Ben ook erg benieuwd of de headliners ook bekend worden gemaakt.
Van de tientallen bands waar ik op hoop, is momenteel de frontrunner denk ik toch Fear Factory. Zet die maar mooi als sub van Machine Head, net als bij Bloodstock. Dat lijkt me toch al een heerlijke combi.

Wel echt hyped voor zaterdag, kan niet wachten!
Nog even opnieuw gekeken naar de andere augustus line ups, maar wat een namen. Dat gaat helemaal goed komen!
Ben ook erg benieuwd of de headliners ook bekend worden gemaakt.
Van de tientallen bands waar ik op hoop, is momenteel de frontrunner denk ik toch Fear Factory. Zet die maar mooi als sub van Machine Head, net als bij Bloodstock. Dat lijkt me toch al een heerlijke combi.
Ja man!! Ik kijk ook echt uit naar zaterdag. Daar kan zoveel moois tussen gaan zitten.

• Geweldig
  • On fire
Waarderingen: Jamel en Loek123
Bulgasal Metal Fest (SE) (25 - 26 jul) Bloodbath - Centinex - Chainsaw - Diabolical - Eldprov - Naglfar - October Tide - Retribution
Dortmund Deathfest (DE) (1 - 2 aug) Acranius - Benediction - BFI - Deadsquad - Extermination Dismemberment - Fulci - Defeated Sanity - Macabre - Maceration - Teething - Warside
Rock Castle (CZ) (14 - 16 Aug) Annisokay - Arctis - Bloodorn - Eleine - Gate Crasher - Night Flight Orchestra
Kaltenbach Open Air (DE) (21 - 23 Aug) Infernal Tenebra - Marduk
Metal On The Hill (DE) (30 aug) 1914 - Visions Of Atlantis

Users who are viewing this thread