Fontaines D.C.

Had er geen hoop meer op maar zojuist tickets voor Vorst via de wachtlijst kunnen kopen. Dat werkt dus echt zo een wachtlijst 🤔 . Het zijn "generale admission" tickets. Hoe zit het dan voor plaatskeuze? Zou het liefst op het middenterrein staan...

Had er geen hoop meer op maar zojuist tickets voor Vorst via de wachtlijst kunnen kopen. Dat werkt dus echt zo een wachtlijst 🤔 . Het zijn "generale admission" tickets. Hoe zit het dan voor plaatskeuze? Zou het liefst op het middenterrein staan...
General Admission zijn zaal staanplaatsen!

Yes, dat zijn staanplaatsen.

Het is free seating, dus vrije plaatskeuze in de hele zaal. Middenplein is alleen voor wie op tijd komt. Vol = vol. Wil je beneden staan moet je gewoon op tijd arriveren ;-)

• Leuk
Waarderingen: nightraver23
Grmbl, te laat.. Ik heb intussen 1 ticket maar moet er toch nog eentje voor m'n vriend weten te scoren. Ik blijf hopen

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Nou, mocht iemand nog een ticket over hebben voor Amsterdam. Ik hou me aanbevolen voor beide data. Op Ticketswap is er niet tussen te komen 😔

Is er iemand die 2 tickets voor zondag wil ruilen voor de zaterdag?

Hi! Zijn er meer mensen die wel een ticket hebben voor de afterparty, maar niet voor het concert op zondag? haha.

Ps, ik zoek nog een ticket voor zondag!! :cry::cry:

Gisteren in Keulen geweest. Die band blijft maar stappen zetten lijkt het, mega uitgelaten publiek ook. Die energie die loskwam bij Televised Mind en A Lucid Dream, waanzinnig. Nieuwe nummers stuk voor stuk hoogtepunten. Waar ik Here's The Thing op plaat niet zo geweldig vindt, is het live wel een enorme energiebom. Voorprogramma Wunderhorse is het beste voorprogramma dat ik heb gezien in lange tijd. Echt een waanzinnig goede band. Die gaan zelf de AFAS ook nog wel vullen.

Ook in Keulen gaan zien. Mooie zaal, niet te groot. In zo een setting zullen we ze in België en Nederland niet meer zien. Band was weinig van zeg zoals gewoonlijk maar dat stoort helemaal niet. De nummers spraken voor zich. Televised mind was het startschot voor een zweterige menigte om zich uit te leven. En het ging maar door. Ze speelden strak, er werd luidkeels meegezongen. Voor mij hoogtepunten idd ook Lucide dream, death kink, nabokov. Heb ze nu 3x gezien, de vorige keren waren op een festival. Dit concert staat met stip op 1. Mooie background ook, groot hart dat verschillende kleuren krijgt, ook de letters die kleurgevoelig zijn. Redelijk sober maar it does te job!
Op naar Vorst nu vrijdag!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Kennys.j en Novis95
Ook in Keulen gaan zien. Mooie zaal, niet te groot. In zo een setting zullen we ze in België en Nederland niet meer zien. Band was weinig van zeg zoals gewoonlijk maar dat stoort helemaal niet. De nummers spraken voor zich. Televised mind was het startschot voor een zweterige menigte om zich uit te leven. En het ging maar door. Ze speelden strak, er werd luidkeels meegezongen. Voor mij hoogtepunten idd ook Lucide dream, death kink, nabokov. Heb ze nu 3x gezien, de vorige keren waren op een festival. Dit concert staat met stip op 1. Mooie background ook, groot hart dat verschillende kleuren krijgt, ook de letters die kleurgevoelig zijn. Redelijk sober maar it does te job!
Op naar Vorst nu vrijdag!
Precies zoals een rockconceet hoort te zijn, stiekem al jaloers op de mensen die nog gaan deze week.

• Leuk
Waarderingen: Processierups

Users who are viewing this thread