Fontaines D.C.

Ik kijk op dit moment even zeer uit naar Wunderhorse als naar Fontaines D.C. Man wat hoop ik dat die eerste een soortgelijke groei gaat maken als Grian & co.

Benieuwd of Wunderhorse weer zo gaat imponeren als op Lowlands.

Ik verwacht wel weer echt topdrukte op het plein, want NL speelt, de Ziggodome is uitverkocht en Afas zit dus vol. Tip voor zondag: je kan bij mij in de buurt, rivierenbuurt bij RAI gratis parkeren op zondag. Vanaf daar met de trein/metro naar de Arena is top.

Wat vet dat ze live zo imponeren. Ik word er toch wel erg jaloers van als ik dat allemaal hoor. Ik ben mijn stinkende best aan het doen om nog tickets te scoren voor zondag, maar er lijkt geen beginnen aan met telkens 500+ mensen in de Ticketswap lotingen.

Dus op hoop van zegen; mocht er iemand van zijn zondagticket af moeten, hou ik me enorm aanbevolen.

Ik heb tickets voor Vorst vrijdag en voor Afas zaterdag.
Ik zie ze ook volgende maand in Dublin.

We zijn nog on the fence of we dus zaterdag wel effectief wel afzakken naar Amsterdam.
Als iemand twee tickets wil overkopen voor zaterdag, laat het mij weten. Ik overleg nog even met de tweede maar het wordt vast niets voor ons.
Ik denk dat we beiden tevreden zouden zijn met hetzelfde bedrag als wij ervoor betaalden.

Stuur mij maar een DM - ik reageer waarschijnlijk vanavond.

• Leuk
Waarderingen: Nelios en voordiepaal

Users who are viewing this thread