Fontaines D.C.

Vrijdag was ik in Vorst ook erbij. Publiek was idd in vorm. Wat ook niet altijd zo is met Belgisch publiek. Zelfde setlist als ik in Keulen had gezien, met iets meer galm wel door galmbak Vorst :)
It was all fun and games tot mijn knie uit de kom schoot bij het moshen tijdens boys in de better land. Dus bijna eind van reguliere setlist gehaald met beide knieschijven op hun plaats. Heb hem dan zelf terug op zijn originele plaats gezet, liggend op de grond en mensen die me omhoog wouden helpen :)
Niet de eerste keer dat dit gebeurde, wel eerste keer tijdens concert haha.
Dan de bisnummers maar van vanachter gezien want de fun was er wel even af voor mij...
Gaan nu nog naar Dublin op 6/12 ze zien. Zal toch maar wat rustig aan doen daar denk ik...

Was iemand bij de afterparty? En hoe was dat?
Ja, ik was er! Ze draaiden zelf ongeveer een uurtje, met z'n 3en, st. Paul ervoor en erna. Fontaines draaiden prima, maar veel elektronisch en volgens mij moest de crowd daar een beetje aan wennen. Eigenlijk was het allerleukste het laatste uurtje st. Paul, waarin veel Fontaines nummers werden gedraaid (en uiteraard andere bangers) en iedereen (of nouja, wat er nog van over was om 3:00) goed los ging

Users who are viewing this thread