Fontaines D.C.

Loopt hem nog altijd over en weer? En met zijn handen altijd zo schudden?😅
Ik spreek wel van de beginjaren, toen drie keer gezien.
Blij dat iedereen het goed vond!
Haha dat spastische handje is helaas weg! Maar hij loopt nog wel het hele optreden heen en weer ja. Fijn optreden weer, retestrak maar daardoor ook weer minder spontaan ofzo. Elke avond ook exact dezelfde setlist, het voelt mij iets te gelikt aan.

Steengoed nog steeds hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik mis een beetje die chaos van in Paradiso en de wat donkerdere sfeer in Tivoli. Nummers als Too Real of Hurricane Laughter worden wel gemist. Kwestie van smaak hoor en een meer dan logische ontwikkeling, dat realiseer ik me terdege.

Haha dat spastische handje is helaas weg! Maar hij loopt nog wel het hele optreden heen en weer ja. Fijn optreden weer, retestrak maar daardoor ook weer minder spontaan ofzo. Elke avond ook exact dezelfde setlist, het voelt mij iets te gelikt aan.

Steengoed nog steeds hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik mis een beetje die chaos van in Paradiso en de wat donkerdere sfeer in Tivoli. Nummers als Too Real of Hurricane Laughter worden wel gemist. Kwestie van smaak hoor en een meer dan logische ontwikkeling, dat realiseer ik me terdege.
Eigenlijk een beetje de reden waarom ik niet ben gegaan. Die tijden keren niet meer terug, helaas. Maar goed, zolang de mensen blijven genieten, is het allemaal goed😁

Na 14 dagen lang elke keer op de ticketswap loting te hebben gegokt, gisteren eind vd middag kaarten voor zaterdag weten te fixen.

Man, wat een concert! Eerste keer dat ik ze live zag, en dit het was voor mij gelijk het beste concert van het jaar. Tam publiek? Niks van gemerkt. Vanaf minuut 1 gelijk in een pit beland met een groepje van 10 Ieren die alles woord voor woord mee schreeuwden. Rete strak gespeeld, ontzettend tof podium decor en goeie setlist. Heb het zelden meegemaakt dat alle nieuwe nummers met hetzelfde enthousiasme door het publiek werd ontvangen als de oude bekende hitjes met Starburster als het aansteeklont van het kruidvat. Wat een gaaf concert. Hoop ze volgend jaar weer op een festival te kunnen bewonderen

Het handje was er nog steeds hoor (in Vorst), een stuk minder dat wel

Maar idd niet te veel parlee, maar wel energiek op het podium en met gebaren enz. de zaal opzwepen; meer moet dat niet zijn

Users who are viewing this thread