Fontaines D.C.

Een memorabele avond in de AFAS. Het einde was enorm sterk en het is bijzonder wat voor stappen de band elke keer maar blijft maken. Voorprogramma werd ook goed ontvangen geloof ik.

Mij wel vreselijk lopen opwinden door grote groepen die werkelijk overal mee bezig waren behalve met wat er op podium gebeurde. Waarom??? Zelf maar snel de pit gestart, maar ik vraag me dan toch af wat je komt doen in een volledig uitverkochte zaal. Buiten die twee nummers was het geweldig!

Weergaloze show. Wat een band.

Wel lomp publiek hier en daar: boeren tussendoor Songs, keihard schreeuwen en praten, en veel Engelsen die met een slinger door de menigte kwamen gebeukt om naar voren te komen, of je een duw gaven zodra je ze per ongeluk even aanstootte. Rechtsvoor was 't aan 't begin nogal druk en verdrukt. Toen we eenmaal de pit hadden bereikt gelukkig plek zat.

Hoppaaa! Net toch nog een ticket weten te scoren voor vanavond! Ik had er al zin in, maar na al jullie positieve verhalen kan ik helemaal niet meer wachten. See you on the other side!

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Dan toch iets tegenwicht. Ik ben ook naar Fontaines DC geweest en het was goed....maar ook niet memorabel. Het ging maar tijdens een paar nummers goed los. Ik heb me prima vermaakt maar ik vind het zeker nog geen headliner. De zanger mist ook wel wat charisma. Prima band maar mist toch dat beetje extra.

Users who are viewing this thread