Best Kept Secret 2025

Zie het niet snel gebeuren. De band is op leeftijd laten we maar zeggen. En BKS pakt niet heel snel naar dit type acts. Maar ik zou het anderzijds wel toejuichen, een hardere act op de main is voor mij altijd welkom.
Eens. Een hardere band mag voor mij ook, maar dan dus liever een NIN. Amenra en Mars Volta werkten eerder ook prima, dus er is best wat in die richting mogelijk!

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Kan me gezien de financiële kant ook wel voorstellen dat een act als Kiwanuka iets aannemelijker is dan een Fontaines DC die misschien toch iets minder snel een pak tickets zullen doen verkopen, of niet?

Kan me gezien de financiële kant ook wel voorstellen dat een act als Kiwanuka iets aannemelijker is dan een Fontaines DC die misschien toch iets minder snel een pak tickets zullen doen verkopen, of niet?
Als je ziet met hoeveel gemak Fontaines 2x AFAS uitverkoopt met nog duizenden zoekenden op Ticketswap, denk ik niet dat daar een groot verschil zit.

Mij nog niet bekend, maar opgepikt uit de Roskilde playlist. Kassi Valazza Knows Nothing klinkt ook leuk. Doet me denken aan Amerikaanse country singer/songwrititng. Zou een leuke kleinere naam zijn.

Dit is ook wel deels nostalgie denk ik. De vrijdagmiddagborrel bij English Teacher was erg, maar die bij Klangstof in 2015 herinner ik me als zo mogelijk nog erger. In 2016 was de THREE vaak niet te doen, o.a. Julien Baker kon ik amper verstaan over het gelul heen.
Afgelopen weekend kreeg English Teacher een herkansing in Brussel… topconcert in betere omstandigheden.

• Leuk
Waarderingen: Inaaaa
Volgens mij doet Kiwanuka combo Pkp-Lowlands

Als je ziet met hoeveel gemak Fontaines 2x AFAS uitverkoopt met nog duizenden zoekenden op Ticketswap, denk ik niet dat daar een groot verschil zit.
True. Maar met dat Kiwanuka DTRH al eens heeft geheadlinet, heeft ie vind ik gewoon iets meer aanzien als headliner dan FDC die nu pas hun eerste boutique/middelgrote festivals beginnen headlinen.

Heh, wat leuk trouwens zeg als je er over nadenkt dat er weer eens gitaarbands zijn die uberhaupt tot die status zijn geklommen. Denk dat we er in 2018/2019 pessimistischer voor stonden qua stokje doorgeven aan een volgende generatie.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Kom net terug van Darkside. Geniale vent blijft dat toch hé Jaar. Wat een band. Songs van de tweede plaat compleet door de magel gehaald waarbij enkel de knetterende elektronica beenderen over blijven en het trio iets nieuws boetseert. Klassiekers als Paper Trails, AI en Metatron blijven alleszins wel gewoon herkenbaar.

Hoop dat de boekers van BKS de band de afgelopen periode ook al aan het werk zag want wauw. Kleine kans gezien de affiches van omliggende festivals voorlopig, toch hoop ik dat ze eens die TWO (of gewoon de ONE, waarom niet) mogen afsluiten.

Kom net terug van Darkside. Geniale vent blijft dat toch hé Jaar. Wat een band. Songs van de tweede plaat compleet door de magel gehaald waarbij enkel de knetterende elektronica beenderen over blijven en het trio iets nieuws boetseert. Klassiekers als Paper Trails, AI en Metatron blijven alleszins wel gewoon herkenbaar.

Hoop dat de boekers van BKS de band de afgelopen periode ook al aan het werk zag want wauw. Kleine kans gezien de affiches van omliggende festivals voorlopig, toch hoop ik dat ze eens die TWO (of gewoon de ONE, waarom niet) mogen afsluiten.
Ik neem aan dat de BKS-boekers morgen in Utrecht zijn!

Ja minimaal one sub/Two afsluiter lijkt me. Hangt denk ik ook nog wel een prijskaartje aan. Doe dan idd meer iets als chat Pile ofzo, dat zou een betere match zijn. Of Blood Icantation in de Two. Maar ook dat zie ik niet snel gebeuren helaas.
Blood Incantation zou ik echt zo'n vette naam vinden, maar ik vrees dat dat net een tikkeltje te hevig is voor BKS. Maar als we dan toch aan het dromen zijn, dan mag Dvne ook wel hun nieuwe plaat komen spelen. Iets als Envy of Circle Takes The Square zou ik dan wel zien passen, maar dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk.

Maar een hevige naam uit de België of Nederland lijkt me meer realistisch. Brutus, Doodseskader, Fluisteraars of Wiegedood zouden allemaal toppers zijn.
Of Ronker is ook wel een echte aanrader als we meer het BKS DNA in rekening brengen.

Blood Incantation zou ik echt zo'n vette naam vinden, maar ik vrees dat dat net een tikkeltje te hevig is voor BKS. Maar als we dan toch aan het dromen zijn, dan mag Dvne ook wel hun nieuwe plaat komen spelen. Iets als Envy of Circle Takes The Square zou ik dan wel zien passen, maar dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk.

Maar een hevige naam uit de België of Nederland lijkt me meer realistisch. Brutus, Doodseskader, Fluisteraars of Wiegedood zouden allemaal toppers zijn.
Of Ronker is ook wel een echte aanrader als we meer het BKS DNA in rekening brengen.
Blood Incantation doet het waanzinnig goed op sites als RYM, dus ik zou het wel een toffe boeking vinden. Amenra op een eerdere editie was ook een succes.

• Winning
Waarderingen: DJ_Tjorre

Godverdomme ik ben nog steeds aan het twijfelen over vanavond

Users who are viewing this thread