Best Kept Secret 2025

Jorja Smith met een mini-tournee in de UK begin juni. Waarschijnlijk meer een naam voor NSJ, maar toch.

Jorja Smith met een mini-tournee in de UK begin juni. Waarschijnlijk meer een naam voor NSJ, maar toch.
Als ik me niet vergis, had ze er vorig jaar al moeten staan. Geen idee waarom dat niet is doorgegaan. Wel opvallend dat dat pas de tweede keer NSJ zou worden en dat terwijl de eerste keer nog als vervanger van Chance the Rapper was (2019).

Weezer heeft een gat in de planning tussen 10/06 (Berlijn) en 17/06 (Zurich) en geeft aan dat er nog data bijkomen. Past dus perfect voor BKS, maar weet alleen niet of ze er zo goed zouden passen. Voorlaatste op de ONE lijkt mij wel leuk, al zijn ze daar misschien iets te groot voor? Als headliner zou ik ze dan weer te weinig vinden.

Weezer heeft een gat in de planning tussen 10/06 (Berlijn) en 17/06 (Zurich) en geeft aan dat er nog data bijkomen. Past dus perfect voor BKS, maar weet alleen niet of ze er zo goed zouden passen. Voorlaatste op de ONE lijkt mij wel leuk, al zijn ze daar misschien iets te groot voor? Als headliner zou ik ze dan weer te weinig vinden.
Weezer komt niet zo vaak naar Nederland, dus dat is sowieso een toffe naam. Ik denk dat het op BKS prima past, niet als headliner maar eerder als sub. Voorlaatste op de ONE lijkt mij een goede positie inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Het kan zeker passen op BKS, maar ik zou het toch een ietwat vreemde keuze vinden. Want zelfs de fans van Weezer vinden dat hun laatste goeie album 20 jaar geleden is gemaakt.

Het kan zeker passen op BKS, maar ik zou het toch een ietwat vreemde keuze vinden. Want zelfs de fans van Weezer vinden dat hun laatste goeie album 20 jaar geleden is gemaakt.
Dat was dan ook wel een erg goed album. Maar inderdaad, voelt anno nu meer als een Pinkpop/ Werchter naam. Ik vermoed dat ze bij BKS dat geld liever aan een iets relevantere act besteden.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ik was gisteren bij Magdalena Bay in Melkweg en wow, wat een show wat dat! Het voelde als een magische feverdream. Perfect voor bks als je het mij vraagt.
Zo jaloers! Ik hoop heel erg dat ze op BKS (of DTRH) komen te staan, al denk ik dat ze beter op BKS passen. Ik heb Youtube video's gezien van hun shows in de VS en het ziet er echt fantastisch uit.

• Geweldig
Waarderingen: rubenv

Users who are viewing this thread