Best Kept Secret 2025

Michael Kiwanuka as nog niet bekende voor Primavera Barcelona er ook bijgekomen precies. Zie ik ook wel goed op BKS passen.

Naast LCD Soundsystem verder op de lijst wél Barcelona, niet Porto (dus grotere kans op BKS?): Idles, MJ Lenderman, Spiritualized, Stereolab, Beabadoobee, Still House Plants, Cat Power plays Dylan, Chappel Roan, Black Country New Road, Julie Byrne,...

Laatst bewerkt:
Kwa headliners ga ik dit jaar niet heel warm worden geloof ik. Michael Kiwanuka kan als feeling best goed vallen misschien. Best welkom en dan maar hopen op een dikke midcard. Daar vond ik het vorig jaar een beetje op te kort schieten.

Is de kans nu juist groter of gekrompen voor Beach House en Fontainces D.C. dat ze naar Bks komen?
Fontaines DC kan nog hoor. Zou niet de meest logische route zijn, maar zeker ook niet de bizarste die ik ooit al zag.

05 Barcelone, ES
10 Arles, FR
12 Porto, PT
14 of 15 BKS
17 Bologna, IT

Fontaines DC kan nog hoor. Zou niet de meest logische route zijn, maar zeker ook niet de bizarste die ik ooit al zag.

05 Barcelone, ES
10 Arles, FR
12 Porto, PT
14 of 15 BKS
17 Bologna, IT
Maar realistisch gezien maakt het de kans wel kleiner. Dit gecombineerd met enkele geruchten die hier al langs zijn gekomen zou ik mij er niet al te veel op verheugen.

Vorig jaar hadden we elke dag van PM Porto wel 3/4/5 namen ook op Bks. Ook was het op 1 dag na opdezelfde data. Dus veel overlap is dus mogelijk, aangezien dit jaar een soortgelijke situatie is.

Beach House, Deftones, Fontainces, Aminé, Caribou, The Dare, Magdalena Bay, Squid, Tv on the radio, Wet Leg

Het kan niet anders dat sommige naar bks komen
Ben benieuwd welke dan. Had gedacht dat er ook al een dagindeling zou zijn waardoor we al namen konden doorstrepen. Afwachten dan maar.
Veel mooie namen wel dit jaar voor een betere midcard dan vorig jaar. TV on the Radio, Deftones, Kim Deal, Waxahatchee. Los Campesinos om maar wat te noemen. ANOHNI, Wilco en Beach House als TWO afsluiters, dan kunnen die tegenvallende headliners me wel weer gestolen worden. ;-)

• Leuk
Waarderingen: Processierups en rubenv
Ben benieuwd welke dan. Had gedacht dat er ook al een dagindeling zou zijn waardoor we al namen konden doorstrepen. Afwachten dan maar.
Veel mooie namen wel dit jaar voor een betere midcard dan vorig jaar. TV on the Radio, Deftones, Kim Deal, Waxahatchee. Los Campesinos om maar wat te noemen. ANOHNI, Wilco en Beach House als TWO afsluiters, dan kunnen die tegenvallende headliners me wel weer gestolen worden. ;-)
Ja dacht ik ook, maar vorig jaar kwamen ook van elke dag namen naar bks. Dus hoeft niet persee zo te zijn denk ik

edit: Op 1 dag alleen Justice

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Denk het wel. Hoewel ik er zelf niet zo warm van word.
Rond White Pony (2000) wel één van mijn favo acts maar al jaren uit het oog verloren. Geen idee waarom ze nu weer redelijk hoog op de posters van 'alternatieve' festivals staan. Laatste album in 2020 en dat was ook geen nieuwe klassieker. Maar alleen al uit nostalgisch oogpunt zou ik ze graag langs zien komen op BKS.

Users who are viewing this thread