Best Kept Secret 2025

Ik zag ze een paar maanden voor BKS in de Tolhuistuin en dat was, met aandachtig publiek, al een stuk fijner dan op BKS. Ik geloof er wel in dat het live nog een heel stuk beter kan worden. Wel liever over twee of drie jaar terug op BKS dan gelijk volgend jaar.

Klopt dat de vrijdag een moeilijke dag is doordat iedereen nog aan het bijkletsen is, maar ze deden hunzelf ook geen plezier door met 0 overtuiging of lol te spelen. Het was zonnebril op, nummertjes spelen, en weer door. En het was prima, maar het is niet echt blijven hangen. Idem voor The Mysterines trouwens, dat was ook te braaf.

Verder begint het wel echt nodig te worden dat er iets aan de etiquette op het festival gedaan wordt. Elk jaar wordt het publiek asocialer en men praat eigenlijk overal doorheen. Ik mis nu toch wel een beetje het rustige publiek en ook het rustige terrein nu op elke hoek een bass staan te dreunen. Maar misschien moet ik dan gewoon een keertje Misty Fields meepakken.

• Leuk
Waarderingen: gretz en Timmetje
Elk jaar wordt het publiek asocialer en men praat eigenlijk overal doorheen. Ik mis nu toch wel een beetje het rustige publiek en ook het rustige terrein nu op elke hoek een bass staan te dreunen. Maar misschien moet ik dan gewoon een keertje Misty Fields meepakken.

Misty Fields ga je vrijwel hetzelfde tegenkomen. Behalve die bass en snuifduiven, maar op MF zijn het veelal dronken toestanden. Wel kleinschaliger. Op zich wel gezellig, maar ik weet niet of je dat zoekt.
Ik kan je Haldern vlak over de grens in Duitsland wel aanbevelen. Prachtige locaties voor shows, altijd wel een prima programma en vooral veel liefhebbers.

• Leuk
Waarderingen: gretz en Jelle

Users who are viewing this thread