Best Kept Secret 2025

Als je het 1 nummer hebt gekeken dan heb je het ook niet echt een kans gegeven toch ;). Ieder zijn eigen ding hoor, maar ik zal niet snel bij een festival naar huis gaan om dan de headliner te skippen.
Ik wist snel genoeg dat het niet mijn muziek was en dan is de afweging heb ik het nog naar mijn zin of ben ik liever ergens anders. Was dat jaar trouwens bij Bon Iver en Kraftwerk ook zo weg. Gelukkig was het buiten de headliners voor mij wel een leuke editie :).

Ja die snap ik niet. Kijk dat je de volgende dag moet werken o.i.d. dat snap ik. En dat je dan iets rustiger aan wil doen snap ik ook. Maar maakt dat anderhalfuurtje dan nog uit? Een beetje ruggengraat tonen kan ook geen kwaad denk ik dan.
Veel mensen zijn afhankelijk van openbaar vervoer, die laatste trein haal je vaak helaas niet meer als je de zondag-headliner nog wil zien

Veel mensen zijn afhankelijk van openbaar vervoer, die laatste trein haal je vaak helaas niet meer als je de zondag-headliner nog wil zien
En aanvullend daarop: in mijn kringen (zal met de levensfase te maken hebben) gaat het dan ook over praktische zaken als kinderen ophalen bij opa's en oma's oid omdat die de dag erna weer naar school moeten. Dan is de headlineshow uitzitten toch wel een uitdaging.

Dus vind het iets te makkelijk om te zeggen dat mensen meer ruggengraat moeten hebben...

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
En aanvullend daarop: in mijn kringen (zal met de levensfase te maken hebben) gaat het dan ook over praktische zaken als kinderen ophalen bij opa's en oma's oid omdat die de dag erna weer naar school moeten. Dan is de headlineshow uitzitten toch wel een uitdaging.

Dus vind het iets te makkelijk om te zeggen dat mensen meer ruggengraat moeten hebben...
Dan stap je de volgende ochtend iets vroeger uit je nest om je kinderen bij opa en oma op te halen toch en ga je gelijk door toch? Die ga je toch ook niet om 22:00 uur savonds nog oppikken neem ik aan. Ik heb ook 2 kids en dat is best wel te combineren met een headliner show hoor.

Op een zondag natuurlijk. En blijkbaar maken bezoekers van BKS en DTRH er een sport van om zo vroeg mogelijk naar huis te gaan die dag.
Kennelijk is LCD Soundsystem gewoon geen publiekstrekker. Bij Radiohead stond het vol en bij Nick Cave, Aphex Twin en Justice was het druk. Volgens mij is LCD SS buiten zichzelf hip vindend kringen niet heel bekend dan wel heel geliefd. Soort dance variant van Sufjan Stevens in dat opzicht.

Fontaines D.C. heeft net een hele hoop tourdata voor zomer 2025 online gezet met nog geen NL datum. Zowel BKS als Lowlands zouden nog kunnen, maar Lowlands lijkt wel logischer want daaromheen zijn ze in Duitsland.

• Leuk
Waarderingen: voordiepaal
Nja, Barcelona -> Arles (zuid-Frankrijk) -> Bologna vind ik wel een logische route ergens hoor. Anderzijds hoeft dat niets te betekenen. Zeker FDC hebben in het verleden al de meest gekke routes gedaan.

Users who are viewing this thread