Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn Pinkpop en BKS volgend jaar weer in hetzelfde weekend? Want dan wil ik voor 1 jaar wel Suzan & Freek, Kensington en Blof neerzetten in Hilvarenbeek bij wijze van uitzondering
Eigenlijk best verbaasd over hoeveel tickets er nog verkrijgbaar zijn voor dua lipa. Terwijl er toch echt wel positief op gereageerd werd toen ze voor rw werd aangekondingd.
Maar nu vult ze net 1 of 1,5 ziggodome. Had echt verwacht dat dit binnen no time uitverkocht zou zijn.
Eigenlijk best verbaasd over hoeveel tickets er nog verkrijgbaar zijn voor dua lipa. Terwijl er toch echt wel positief op gereageerd werd toen ze voor rw werd aangekondingd.
Maar nu vult ze net 1 of 1,5 ziggodome. Had echt verwacht dat dit binnen no time uitverkocht zou zijn.
Zeker welkom imo, sowieso wat meer van Limburg laten zien ipv enkel de openingsact. Waarom bijvoorbeeld Heavn nog nooit op pinkpop heeft gestaan is mij een raadsel.
Nummer in samenwerking met de Efteling, voor de nieuwe attractie Danse Macabre (opvolger Spookslot). De nog uit te brengen videoclip zou ook opgenomen zijn in en rond de attractie. Zoals Kate Bush ooit in en rond het oorspronkelijke Spookslot deze special maakte in 1978:
Er was wel degelijk een dikke stormloop. Ik heb tegelijk met wat collega’s tickets gekocht, zowel in de presale als vandaag. Sommigen van ons hadden in de presale 30k mensen voor zich in de wachtrij, vandaag 80k.
Ik was er zelf toevallig direct doorheen vandaag maar kon al direct geen staplaats of normale zitplaats meer kiezen. Er waren op dat moment enkel nog wat losse platinumtickets die bijna 3x over de kop gingen. Dat soort tickets bleven gedurende de dag nog over, maar 99+ % was binnen no time verkocht.
Lytham festival plaatst op Instagram dat ook zij maandag (net als Isle of Wight) met een aankondiging komen. Op de achtergrond zie je een gebroken spiegel wat dus een verwijzing zou kunnen zijn naar Justin Timberlake.....
681 likes, 39 comments - latitudefest on September 20, 2024: "We have some news to share... Your first headliner for Latitude 2025 will be announced Monday at 8am. Set your alarms ⏰".
Ik denk trouwens dat ze allemaal met Justin Timberlake komen alleen Isle of Wight staat erom bekend dat ze een groot gedeelte van de line up meteen bekend maken...