Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Kylie zou een perfecte Noord afsluiter zijn voor Pinkpop...
Mee eens maar als ik dat schema eens bekijjk..... in bv the UK vind ik het wel heel veel Arena's. Om dan ook nog op festivals te verschijnen?? Ik denk dat ze alleen eigen shows gaat geven.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.302
Nick Cave op het huidige Pinkpop is toch eerder een doemscenario dan een droom bij mij.
Dan is het devies héél ver vooraan te gaan staan! Bij The National op DTRH las ik een dag later pas dat er moshpits werden gehouden tijdens About today.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Dan is het devies héél ver vooraan te gaan staan! Bij The National op DTRH las ik een dag later pas dat er moshpits werden gehouden tijdens About today.
Moshpits tijdens About Today, het lezen alleen al doet mijn hart bloeden.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Nick Cave op het huidige Pinkpop is toch eerder een doemscenario dan een droom bij mij.
Ja zo kun je er ook tegenaan kijken.

Wat is nou eigenlijk qua richting het meest wenselijk? Dat Pinkpop teruggaat naar meer kwaliteitsmuziek? Of dat ze nog verder richting de commerciële rommel boeken zodat wij er met een boog omheen kunnen lopen en het op dit forum kunnen afzeiken? Ik ga toch echt voor het eerste. Een Nick Cave zou daarbij kunnen helpen...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Denk dat het mij ook enorm had gestoord, maar tegen het voorste hek gedrukt en een haast bezeten Matt voor je langs zien rennen, merkte ik er dus niets van ;).
Nee doet eigenlijk niets af van hoe goed die show was. Matt zat inderdaad in beast modus die avond. Terecht heel hoog weer in de FAT100 dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.302
Ja zo kun je er ook tegenaan kijken.

Wat is nou eigenlijk qua richting het meest wenselijk? Dat Pinkpop teruggaat naar meer kwaliteitsmuziek? Of dat ze nog verder richting de commerciële rommel boeken zodat wij er met een boog omheen kunnen lopen en het op dit forum kunnen afzeiken? Ik ga toch echt voor het eerste. Een Nick Cave zou daarbij kunnen helpen...
Denk ook wel dat kwaliteitsmuziek (ik wil die discussie echt niet starten) ook wel weer wat ander publiek trekt. Er waren echt wel mensen enthousiast voor Calvin Harris. Die gaan misschien niet dergelijke bedragen aftikken voor Nick Cave. Dus ja, eens; van mij mag Pinkpop echt die kant op proberen te gaan.

Overigens loopt er een draftspelletje met ontzettende goede tips ;).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Denk ook wel dat kwaliteitsmuziek (ik wil die discussie echt niet starten) ook wel weer wat ander publiek trekt. Er waren echt wel mensen enthousiast voor Calvin Harris. Die gaan misschien niet dergelijke bedragen aftikken voor Nick Cave. Dus ja, eens; van mij mag Pinkpop echt die kant op proberen te gaan.
Calvin Harris én Nick Cave, een festival als Primavera draait er z'n hand niet voor om om beide headliners te boeken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.302
Calvin Harris én Nick Cave, een festival als Primavera draait er z'n hand niet voor om om beide headliners te boeken.
Ja, ik ben nooit op Primavera geweest. Maar het probleem bij Pinkpop blijft dan toch dat ze echt afhankelijk zijn van die headliner. Al was er volgens mij tijdens CH wel John Coffey in de tent.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Ja, ik ben nooit op Primavera geweest. Maar het probleem bij Pinkpop blijft dan toch dat ze echt afhankelijk zijn van die headliner. Al was er volgens mij tijdens CH wel John Coffey in de tent.
Ja, precies. Twee extreem (maar echt: extréém) verschillende festivals, maar vond het op zich wel grappig.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Ja zo kun je er ook tegenaan kijken.

Wat is nou eigenlijk qua richting het meest wenselijk? Dat Pinkpop teruggaat naar meer kwaliteitsmuziek? Of dat ze nog verder richting de commerciële rommel boeken zodat wij er met een boog omheen kunnen lopen en het op dit forum kunnen afzeiken? Ik ga toch echt voor het eerste. Een Nick Cave zou daarbij kunnen helpen...
Afhankelijk van verschillende factoren denk ik ook. Wat is er beschikbaar en wil zelf ook komen. Maar ik neig wel te zeggen dat PP gaat naar de commerciële kant. Kijk, een FF zullen ze niet laten schieten. Maar als ze kunnen kiezen tussen een P!nk en Nick Cave zullen ze altijd voor die eerste gaan..... tenminste dat idee heb ik...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken