Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beetje raar bericht... heb het idee dat er iets geinsinueerd wat uit een dikke duim gezogen is.
Denk ik overigens dat ze er waarschijnlijk flink naast zitten qua stadions op basis van dat interview.
(mis overigens ook een link naar het bron artikel in dit artikel)
Ja, ik denk dat de festivals het zeker wel zouden willen. Linkin Park zou voor Pinkpop gewoon een toffe headliner zijn!
Ik kan me echter voorstellen dat de band zelf festivals nog even laat voor wat het is.
Ik denk wel dat festivals een goede inschatting kan geven van hoe populair je nu eigenlijk bent. Als je nu voor de Ziggo kiest kan het zomaar zijn dat je ook makkelijk in het Goffertpark had kunnen spelen en andersom natuurlijk ook.
Ik denk wel dat festivals een goede inschatting kan geven van hoe populair je nu eigenlijk bent. Als je nu voor de Ziggo kiest kan het zomaar zijn dat je ook makkelijk in het Goffertpark had kunnen spelen en andersom natuurlijk ook.
True, maar het zou me echt heel erg verbazen als Linkin Park Goffertpark niet gevuld zou krijgen. Twijfelen mensen daar aan?
De tijdsplanning zal natuurlijk ook nog wel een rol spelen.
Moet zeggen dat de Ziggo wel een hele gave show gaat opleveren als je de beelden van de laatste 2 optredens bekijkt. Kaarten krijgen gaat daarentegen heel lastig worden.
bastille zou goed kunnen. eind oktober een album en dan november in carre. Denk alleen dat shawn mendes zelf een tour gaat doen eerst. Daarnaast weet ik ook niet of je hem op een festival wil zetten. ten eerste niet echt de muziek ervoor. en staat heel je terrein vol met fangirls. waarschijnlijk is die ook te duur als subheadliner, maar net te klein/tegenvallend voor een headliner? dit geen harry styles zegmaar