Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.706

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.276
Op zich toch ook niet heel gek om de hype rondom een comeback eerst met eigen optredens uit te spelen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.276
Ja, maar die gok lijkt mij inderdaad, zoals je zegt, vrij klein. Linkin Park gaat echt wel minimaal twee Ziggo's vullen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.706
Ja, maar die gok lijkt mij inderdaad, zoals je zegt, vrij klein. Linkin Park gaat echt wel minimaal twee Ziggo's vullen.
kijk er niet van op dat het idd Ziggo zal worden, maar denk dat er ook EU festivals zijn die best Linkin Park willen hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
143
Op zich toch ook niet heel gek om de hype rondom een comeback eerst met eigen optredens uit te spelen?
Ik denk wel dat festivals een goede inschatting kan geven van hoe populair je nu eigenlijk bent. Als je nu voor de Ziggo kiest kan het zomaar zijn dat je ook makkelijk in het Goffertpark had kunnen spelen en andersom natuurlijk ook.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.276
Ik denk wel dat festivals een goede inschatting kan geven van hoe populair je nu eigenlijk bent. Als je nu voor de Ziggo kiest kan het zomaar zijn dat je ook makkelijk in het Goffertpark had kunnen spelen en andersom natuurlijk ook.
True, maar het zou me echt heel erg verbazen als Linkin Park Goffertpark niet gevuld zou krijgen. Twijfelen mensen daar aan?
De tijdsplanning zal natuurlijk ook nog wel een rol spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.296
Ik denk dat ze die inschatting vooraf inderdaad al prima kunnen maken.

Ik verwacht zaal en stadionshows in 25 met een US festivaltour en een festivaltourtje buiten de US in 26.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
143
Ik denk dat ze die inschatting vooraf inderdaad al prima kunnen maken.

Ik verwacht zaal en stadionshows in 25 met een US festivaltour en een festivaltourtje buiten de US in 26.
Moet zeggen dat de Ziggo wel een hele gave show gaat opleveren als je de beelden van de laatste 2 optredens bekijkt. Kaarten krijgen gaat daarentegen heel lastig worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
560
359
Morgen komt Kylie Minogue met tour nieuws! Zal niet misgaan als Sub of co headliner maar zal waarschijnlijk wel ziggo worden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.957
2.030
Morgen komt Kylie Minogue met tour nieuws! Zal niet misgaan als Sub of co headliner maar zal waarschijnlijk wel ziggo worden
De verwachting was eerst Australië dan Amerika en dan pas Europa. Die verwacht ik volgend jaar eigenlijk niet.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken