Pinkpop 2025

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Dua lipa staat dat weekend nog in de UK, daar kan pinkpop weinig aan doen. Al had ik haar misschien eerder in de Arena verwacht? Ik zie haar meer tickets verkopen dan Imagine dragons?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Dua lipa staat dat weekend nog in de UK, daar kan pinkpop weinig aan doen. Al had ik haar misschien eerder in de Arena verwacht? Ik zie haar meer tickets verkopen dan Imagine dragons?
Dit begreep ik ook niet. Imagine Dragons in de arena en Dua Lipa niet. Zal wel z’n redenen hebben waarom ze voor de ziggo kiest
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.953
2.024
Dua lipa staat dat weekend nog in de UK, daar kan pinkpop weinig aan doen. Al had ik haar misschien eerder in de Arena verwacht? Ik zie haar meer tickets verkopen dan Imagine dragons?
Staat ze niet in de UK dan wel ergens anders. Feit is dat PP haar voor het 2e jaar op rij niet heeft weten te boeken en zoals gezegd is het eigenlijk de perfecte pop headliner.... Waarom niet op PP maar wel op andere festivals? Hebben ze gewoon (vaak) pech? Of geven ze voorkeur aan andere acts....?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje, Jos en Oasiss

mart1234

Support act
27 nov 2019
910
394
Staat ze niet in de UK dan wel ergens anders. Feit is dat PP haar voor het 2e jaar op rij niet heeft weten te boeken en zoals gezegd is het eigenlijk de perfecte pop headliner.... Waarom niet op PP maar wel op andere festivals? Hebben ze gewoon (vaak) pech? Of geven ze voorkeur aan andere acts....?
Vorig jaar hebben ze het wel echt geprobeerd maar wou ze voorbereiden op Glasto dus dan houd het op
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.953
2.024
Vorig jaar hebben ze het wel echt geprobeerd maar wou ze voorbereiden op Glasto dus dan houd het op
Ik geloof echt wel dat de organisatie met de beste bedoelingen eegens achteraan gaat. Soms heb je ook gewoon pech. Maar ik kan PP zelden betrappen op een "exclusieve" boeking. Niet dat het voor mij wat uitmaakt. Het is ook niet gemakkelijk denk ik....
Edit:
En kunnen ze in NL niet op PP dan kan Mojo ze nog wel wegzetten op 500 andere locaties in NL. Dat is het hem ook...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.856
4.815
In NL genoeg alternatieven waar je ze ook kunt zetten. In België spelen de grote acts op RW, Sportpaleis of KBS Brussel. Nederland heeft veel meer locaties..
Mwah, veel meer wil ik niet zeggen. Hooguit 2 locaties meer (afhankelijk van vergunningen). LN in Vlaanderen heeft RW gewoon duidelijk als prioriteit, terwijl PP dat voor MOJO iets minder is.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
Heb dua lipa afgelopen jaar op RW gezien, zou juist eerder denken dat de ziggo dome te klein is voor die productie 🤣.
Maar het zal vast niet bij 2 shows blijven??
Ik denk dat je dit ook weet, maar vind het toch leuk om even te delen aangezien ik hier ooit iemand over heb gesproken: een festival show is op dit moment per definitie niet te groot voor de Ziggo Dome
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en elo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.461
4.784
Ik geloof echt wel dat de organisatie met de beste bedoelingen eegens achteraan gaat. Soms heb je ook gewoon pech. Maar ik kan PP zelden betrappen op een "exclusieve" boeking. Niet dat het voor mij wat uitmaakt. Het is ook niet gemakkelijk denk ik....
Edit:
En kunnen ze in NL niet op PP dan kan Mojo ze nog wel wegzetten op 500 andere locaties in NL. Dat is het hem ook...
Bruce Springsteen, the Rolling Stones, Ed Sheeran…
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.760
5.275
Ed Sheeran stond het jaar ervoor al lang en breed in de buurt, Stones en Bruce zijn (ruim) 10 jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken