Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.760
5.275
Oasis gaat natuurlijk nooit voor hun optredens in de UK alsnog even wat festivals doen op het Europese vasteland..

Misschien bevalt het goed, hebben ze elkaar niet vermoord en zetten ze de reeks nadien voort, mogelijk met festivals in 2026, maar in 2025 zeker niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Timmetje

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
63
67
oa Green Day, Electric Callboy, Biffy Clyro, Yellowcard, Wet Leg, Amyl & The Sniffers naar Hurricane/Southside dus aldus hun website.

Biffy & Yellowcard mogen wel doorkomen!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
910
394
Green Day kan niet missen
Is toch eerder een afvaller als bevestiging als ze op hurricane en southiside staan aangezien er niet veel bands/ artiesten zijn die 3 dagen achter elkaar doen maar het kan nog steeds ja alleen zie ik dit dus niet als kans vergrotend
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
48
47
Is toch eerder een afvaller als bevestiging als ze op hurricane en southiside staan aangezien er niet veel bands/ artiesten zijn die 3 dagen achter elkaar doen maar het kan nog steeds ja alleen zie ik dit dus niet als kans vergrotend
Elk jaar zijn er een aantal bands of artiesten wat dit doen in dat weekend:
2022 Twenty one pilots
2023 Queens of the stone age
2024 Ed Sheeran
Zijn geen kleine namen dus het is mogelijk,
Ik hoop iig dat Pinkpop ze heeft weten te strikken!!
 

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
63
67
Nu die eerste namen zo met en met gedropt worden zou je toch verwachten dat PP eigenlijk ook niet al te lang meer nodig heeft, maar vorig jaar was het ook pas december toch? Of vergis ik me?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
63
67
Pinkpop pist niet naast de pot, maar MOJO maakt andere keuzes of DL is gewoonweg niet beschikbaar in het bewuste weekend (dan zou MOJO flink moeten overbieden, wat ze niet doen).
Is natuurlijk ook zo. Ik bedoelde ook niet zo zeer dat "de fout" bij Pinkpop ligt, maar meer zonde dat het (om welke reden dan ook) alweer niet is gelukt. Want hoewel het mijn ding niet is zou ik haar op PP niet misplaatst vinden en zou ik ze eigenlijk wel weer eens zo'n toffe headliner gunnen. Als je het dan nog kunt aanvullen met Foo's, Green Day, Muse, the Boss, the Cure, Pearl Jam, Depeche Mode (ik roep maar wat he) heb je imo een te gekke bovenkant.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.953
2.024
Dua Lipa is natuurlijk de perfecte pop headliner voor een festival als Pinkpop. Helaas staat ze er weer niet. Het gaat gewoon Justin Timberlake worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken