Pinkpop 2025

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
412
616
You are joking about Dave Grohl, but this could be a problem for summer tour, maybe he’ll stay at home with his family, of course if they want him, and postpone whole tour
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Zou Beyoncé iets voor PP zijn........ Ik dacht ik gooi hem er even in 😂🤔😬
Beyoncé is arena . Dat is niet eens meer een discussie of gerucht. Beyoncé kiest altijd voor eigen stadions.

Verder ben ik bang dat we een Justin Timberlake - Green Day gaan krijgen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.022
Beyoncé is arena . Dat is niet eens meer een discussie of gerucht. Beyoncé kiest altijd voor eigen stadions.

Verder ben ik bang dat we een Justin Timberlake - Green Day gaan krijgen.
De Beyoncé discussie is hier wel eens vaker gevoerd... Het was meer bij wijze van grapje. Wordt inderdaad eigen concerten, wat je zegt, maar blijkbaar tour ze dus wel in Europa. Kylie Minogue staat trouwens ook op het punt om een tour bekend te maken zo gaan de berichten.....
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Coldplay al jaren niks relevants meer gedaan?🤣 Misschien jouw smaak niet, maar kan ze lastig onsuccesvol noemen de laatste jaren in mijn optiek...

De laatste albums worden telkens erg slecht ontvangen, niet alleen door mij, lees maar eens wat recensies. Dat zou ik best een flop kunnen noemen (Kwalitatief dan, niet commercieel). Mijn punt was juist dat ze ondanks de bagger die ze de laatste tijd uitbrengen, nog steeds groot zijn en volle stadions trekken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ze zijn niet kut, het is niet jouw smaak. Ze zijn idd een andere richting in gegaan, dat klopt.
Correctie. Ik vind ze kut die laatste albums. En Chris zijn gedrag...als ie zich nou zou focussen op goede muziek maken ipv de heiland spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
i-Days Milaan komt morgen met nieuws om 16:00

willen nog wel eens een headliner met Pinkpop delen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken