Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
You are joking about Dave Grohl, but this could be a problem for summer tour, maybe he’ll stay at home with his family, of course if they want him, and postpone whole tour
De Beyoncé discussie is hier wel eens vaker gevoerd... Het was meer bij wijze van grapje. Wordt inderdaad eigen concerten, wat je zegt, maar blijkbaar tour ze dus wel in Europa. Kylie Minogue staat trouwens ook op het punt om een tour bekend te maken zo gaan de berichten.....
Nee hoor, Katy Perry was gewoon op zaterdag derdelaatste. De legends slot is altijd op zondag en was die editie voor Barry Gibb
Maar goed, Glastonbury blijft niet zo'n goede graadmeter inderdaad.
De laatste albums worden telkens erg slecht ontvangen, niet alleen door mij, lees maar eens wat recensies. Dat zou ik best een flop kunnen noemen (Kwalitatief dan, niet commercieel). Mijn punt was juist dat ze ondanks de bagger die ze de laatste tijd uitbrengen, nog steeds groot zijn en volle stadions trekken.