Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee joh. Die heeft al jaren niks relevants gedaan en haar laatste werk is een flop. Daar kunnen ze niet als headliner mee aankomen. Daar komt geen volk op af.
Nee joh. Die heeft al jaren niks relevants gedaan en haar laatste werk is een flop. Daar kunnen ze niet als headliner mee aankomen. Daar komt geen volk op af.
Vanuit efest vanavond.....
Southside/Hurricane post a video about an announcement coming soon. I guess later this week. The video is a Spotify playlist with acts that gonna play in 2025.
Ook maar eens in de gaten houden...
Het komt allemaal best vroeg op gang.....
Dat zegt nog niks, Zelfde verhaal met Ed Sheeran dit jaar.
Met deze tour zou Green Day een mooie headliner zijn voor Pinkpop.
Teaser is zeer duidelijk dat dit Green Day is.
Heb ze nu 11x gezien en moet zeggen dat de Saviors tour by far de beste headline show is wat ik van ze gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
Dat zegt nog niks, Zelfde verhaal met Ed Sheeran dit jaar.
Met deze tour zou Green Day een mooie headliner zijn voor Pinkpop.
Teaser is zeer duidelijk dat dit Green Day is.
Heb ze nu 11x gezien en moet zeggen dat de Saviors tour by far de beste headline show is wat ik van ze gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
zal je zien, dat Mojo na alle toespelingen niet gelukt is om wederom Foo Fighters te krijgen en dat daarvoor in de plaats Green Day het 'rockgehalte' op zich neemt
Ik vind Green Day ook zo slecht nog niet en ook geen onlogische naam voor Pinkpop. Was weer even geleden, veel klinkt bekend, zal niet de allerduurste headliner zijn en vanaf de kleedjes heyyy ho schreeuwen is ook geen probleem.
Ik vind Green Day ook zo slecht nog niet en ook geen onlogische naam voor Pinkpop. Was weer even geleden, veel klinkt bekend, zal niet de allerduurste headliner zijn en vanaf de kleedjes heyyy ho schreeuwen is ook geen probleem.
En dit is een unieke show die zeker veel kaarten zal verschuiven.
Al moet ik zeggen dat er bijna geen heyyy ho meer in de nieuwe show zit. Wat wel een pluspunt is haha
zal je zien, dat Mojo na alle toespelingen niet gelukt is om wederom Foo Fighters te krijgen en dat daarvoor in de plaats Green Day het 'rockgehalte' op zich neemt
hmmm zou persoonlijk Green Day wel echt een enorme downgrade vinden t.o.v. Foo Fighters. Maar Green Day blijft wel een band die als rockheadliner prima past denk ik op Pinkpop.
Ik moet zeggen dat ik ook (niet meer) zo'n fantastische muziek vind. maar ik heb ze live op Werchter 2022 gezien en ze geven wel een ongelofelijk goede show. ik heb het nieuwe album niet geluisterd maar dat night visions album blijft prachtig naar mijn mening
hmmm zou persoonlijk Green Day wel echt een enorme downgrade vinden t.o.v. Foo Fighters. Maar Green Day blijft wel een band die als rockheadliner prima past denk ik op Pinkpop.