Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Nee joh. Die heeft al jaren niks relevants gedaan en haar laatste werk is een flop. Daar kunnen ze niet als headliner mee aankomen.
ik ben benieuwd, zie Katy Perry nog best grote locaties en hoge spots op festivals krijgen, we zullen zien
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Maria

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.301
7.267
Ik neem aan dat ze weten dat je met een Katy Perry anno 2025 geen veld voltrekt.

Misschien dat je haar nog terugvindt op een Thuisbezorgd veld ofzo. :p
 
  • Haha
Waarderingen: Maria

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Vanuit efest vanavond.....
Southside/Hurricane post a video about an announcement coming soon. I guess later this week. The video is a Spotify playlist with acts that gonna play in 2025.
Ook maar eens in de gaten houden...
Het komt allemaal best vroeg op gang.....
zie Buitenlandse festivals topic ;) ivm teaser van de festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.301
7.267
Ik hoop met alle geruchten van nu vooral dat Green Day niet één van de headliners is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Ik hoop met alle geruchten van nu vooral dat Green Day niet één van de headliners is.
wat betreft Pinkpop... Green Day speelde in de Saviors tour in 2023 geen enkele keer 3 dagen achter elkaar. Dus de kans voor Pinkpop is nihil
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
46
43
wat betreft Pinkpop... Green Day speelde in de Saviors tour in 2023 geen enkele keer 3 dagen achter elkaar. Dus de kans voor Pinkpop is nihil
Dat zegt nog niks, Zelfde verhaal met Ed Sheeran dit jaar.
Met deze tour zou Green Day een mooie headliner zijn voor Pinkpop.
Teaser is zeer duidelijk dat dit Green Day is.
Heb ze nu 11x gezien en moet zeggen dat de Saviors tour by far de beste headline show is wat ik van ze gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Dat zegt nog niks, Zelfde verhaal met Ed Sheeran dit jaar.
Met deze tour zou Green Day een mooie headliner zijn voor Pinkpop.
Teaser is zeer duidelijk dat dit Green Day is.
Heb ze nu 11x gezien en moet zeggen dat de Saviors tour by far de beste headline show is wat ik van ze gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
zal je zien, dat Mojo na alle toespelingen niet gelukt is om wederom Foo Fighters te krijgen en dat daarvoor in de plaats Green Day het 'rockgehalte' op zich neemt
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.758
5.270
Ik vind Green Day ook zo slecht nog niet en ook geen onlogische naam voor Pinkpop. Was weer even geleden, veel klinkt bekend, zal niet de allerduurste headliner zijn en vanaf de kleedjes heyyy ho schreeuwen is ook geen probleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
46
43
Ik vind Green Day ook zo slecht nog niet en ook geen onlogische naam voor Pinkpop. Was weer even geleden, veel klinkt bekend, zal niet de allerduurste headliner zijn en vanaf de kleedjes heyyy ho schreeuwen is ook geen probleem.
En dit is een unieke show die zeker veel kaarten zal verschuiven.
Al moet ik zeggen dat er bijna geen heyyy ho meer in de nieuwe show zit. Wat wel een pluspunt is haha
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
46
43
zal je zien, dat Mojo na alle toespelingen niet gelukt is om wederom Foo Fighters te krijgen en dat daarvoor in de plaats Green Day het 'rockgehalte' op zich neemt
Ik vraag me trouwens af of Foo Fighters uberhaupt de oversteek gaan maken naar Europa volgend jaar.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
hmmm zou persoonlijk Green Day wel echt een enorme downgrade vinden t.o.v. Foo Fighters. Maar Green Day blijft wel een band die als rockheadliner prima past denk ik op Pinkpop.
 

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
55
18
dodged that bullet
Ik moet zeggen dat ik ook (niet meer) zo'n fantastische muziek vind. maar ik heb ze live op Werchter 2022 gezien en ze geven wel een ongelofelijk goede show. ik heb het nieuwe album niet geluisterd maar dat night visions album blijft prachtig naar mijn mening
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.021
Morgen nieuwe single Franz Ferdinand..
Wie weet gevolgd door/met tournieuws....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.021
hmmm zou persoonlijk Green Day wel echt een enorme downgrade vinden t.o.v. Foo Fighters. Maar Green Day blijft wel een band die als rockheadliner prima past denk ik op Pinkpop.
Prima headliner nog. Niks mis mee.
FF of Pearl Jam, Greenday en Justin Timberlake.... Ik ben er uit. 😂
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
Prima headliner nog. Niks mis mee.
FF of Pearl Jam, Greenday en Justin Timberlake.... Ik ben er uit. 😂
Zet Green Day dan maar op de plek van Katy Perry, is het ook geen downgrade meer :)
Pearl Jam mag van mij ook i.p.v. Foo Fighters.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
The War on Drugs komt ook met een nieuw album, ook wel wat voor PP om weer te boeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • TBK
  • Jos