Pinkpop 2025

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Nee joh. Die heeft al jaren niks relevants gedaan en haar laatste werk is een flop. Daar kunnen ze niet als headliner mee aankomen. Daar komt geen volk op af.

Tja, dat kun je van heel veel potentiele/vorige headliners zeggen: Coldplay, Robbie Williams, Fleed wood mac etc
Denk dat een sterk repetoir en live reputatie voor een headliner op Pinkpop belangrijker zijn dan recent relevant werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.301
7.270
Tja, dat kun je van heel veel potentiele/vorige headliners zeggen: Coldplay, Robbie Williams, Fleed wood mac etc
Denk dat een sterk repetoir en live reputatie voor een headliner op Pinkpop belangrijker zijn dan recent relevant werk.
Maar dat zijn alle drie grote namen die eigen shows ook voltrekken.

Dat is Katy Perry anno 2025 echt niet meer. Vind het vrij bizar dat zij hier als headliner wordt genoemd.
 

Tompoes

Nieuw lid
6 mei 2024
2
2
Tja, dat kun je van heel veel potentiele/vorige headliners zeggen: Coldplay, Robbie Williams, Fleed wood mac etc
Denk dat een sterk repetoir en live reputatie voor een headliner op Pinkpop belangrijker zijn dan recent relevant werk.
Coldplay al jaren niks relevants meer gedaan?🤣 Misschien jouw smaak niet, maar kan ze lastig onsuccesvol noemen de laatste jaren in mijn optiek...
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Maria

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Maar dat zijn alle drie grote namen die eigen shows ook voltrekken.

Dat is Katy Perry anno 2025 echt niet meer. Vind het vrij bizar dat zij hier als headliner wordt genoemd.
Precies dat ja.
Maarrrrr in combinatie met een dance-afsluiter zie ik het Pinkpop nog wel doen.
En een zwaardere afsluiter op de Noord (Faith No More, Korn, The Prodigy, enz. enz.) Dan heb je een goede dag lijkt me.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.022
Jimmywe ontkracht het eigenlijk wel. Daar zit geen tour aan te komen...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Coldplay al jaren niks relevants meer gedaan?🤣 Misschien jouw smaak niet, maar kan ze lastig onsuccesvol noemen de laatste jaren in mijn optiek...
Coldplay trekt genoeg volk en de oudere albums zijn echt goed. Vanaf Ghost Stories is het echt veranderd in vervelende meuk muziek. Net zoals U2 bijvoorbeeld. Een epische vloed pretentieuze kots.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.301
7.270
Gaat nu (in elk geval een flinke tijd) toch lastig worden om hem serieus te nemen als hij op een podium staat. Sta je voor je gevoel toch een beetje naar een zielige vent te kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: algemeneweenfan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken