Pinkpop 2025

Denk dat die op vier festivals kunnen Pinkpop , bospop, Jera en zwarte cross een van die zal het worden als ze een festival doen in nederland denk ik

Nummer in samenwerking met de Efteling, voor de nieuwe attractie Danse Macabre (opvolger Spookslot). De nog uit te brengen videoclip zou ook opgenomen zijn in en rond de attractie. Zoals Kate Bush ooit in en rond het oorspronkelijke Spookslot deze special maakte in 1978:
Ook jarenlang een grafsteen van Kate Bush in het spookslot gestaan (tot de verbouwing).

Ook idays komt maandag met een headliner melden ze op Instagram...

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat voor festivals een scheidslijn blijft bestaan voor ultracommerciële en platte pop. Zelfs voor Pinkpop.
Mja. Ik zie dan toch liever Cyrus Pinkpop headlinen dan Justin Timberlake of de Foo's. Cyrus is imo echt een fantastische zangeres met een groot aantal hits. Schijnt live ook erg goed te zijn.

Mja. Ik zie dan toch liever Cyrus Pinkpop headlinen dan Justin Timberlake of de Foo's. Cyrus is imo echt een fantastische zangeres met een groot aantal hits. Schijnt live ook erg goed te zijn.
Inmiddels toch wel wat gedateerd? Zou zelf een wat frissere pop headliner toejuichen.

En Chapell Roan en Magdalena Bay. Weliswaar nog niet als (sub)headliners, maar die mogen er zeker staan.

Madison Beer en Tate McRae vind ik muzikaal gezien echt afgrijselijk, maar die zetten nu al prima shows neer. Die zullen in de komende jaren ook wel op de festivals belanden.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Miley Cyrus was in 2019 op Glasto erg tof.

Al word ik van de andere suggesties ook erg enthousiast

En Chapell Roan en Magdalena Bay. Weliswaar nog niet als (sub)headliners, maar die mogen er zeker staan.

Madison Beer en Tate McRae vind ik muzikaal gezien echt afgrijselijk, maar die zetten nu al prima shows neer. Die zullen in de komende jaren ook wel op de festivals belanden.
Chappell Roan op Pinkpop zou best mogelijk kunnen zijn, maar qua vibe/publiek past ze nog wel beter op DTRH imo. Magdalena Bay op Pinkpop zou ik een grote mismatch vinden, ben bang dat hun muziek daar te alternatief voor klinkt. Liever doet BKS een ultieme poging om Magdalena Bay te halen. Ze zullen volgend jaar wel op de Primavera's spelen, misschien is er dan iets mogelijk in hetzelfde weekend.

Chappell Roan op Pinkpop zou best mogelijk kunnen zijn, maar qua vibe/publiek past ze nog wel beter op DTRH imo. Magdalena Bay op Pinkpop zou ik een grote mismatch vinden, ben bang dat hun muziek daar te alternatief voor klinkt. Liever doet BKS een ultieme poging om Magdalena Bay te halen. Ze zullen volgend jaar wel op de Primavera's spelen, misschien is er dan iets mogelijk in hetzelfde weekend.
Klopt wat je beschrijft. Het was meer mijn stille hoop op boeiende pop op Pinkpop i.p.v. achterhaalde zooi (zoals Miley en Justin B & T). Magdalena Bay is idd perfect voor BKS, maar als ze onder LN vallen dan wordt het Pinkpop, DTRH of Lowlands, afhankelijk van beschikbaarheid. Chappell Roan zal meer iets voor 2026 zijn, gezien haar klachten nu (waar ze ook tijd voor moet nemen).

• Leuk
Waarderingen: gretz

Users who are viewing this thread