Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.989
2.042
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
487
457
Nou The Script is ook zo'n Pinkpop-band. Die zullen wel komen, blegh.

Bospop zou ook een groot deel van deze affische kunnen gebruiken, zie Sting of ook Stereophonics, die zijn hier toch niet zo groot als daar.
Om het even waar ze staan, als ze in NL staan lijkt me.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.807
5.333
3de op de main kan wel. Zou een prima Pinkpop boeking zijn idd.
Denk ik zelf ook wel ja. Beetje lastig in te schatten vaak hoe snel de Ziggo's volstromen, voor mijn gevoel gaan artiesten tegenwoordig vaak al gauw richting Ziggo. Misschien dat mijn verbazing in die zin ook wel deels is ingegeven doordat ik niet helemaal vooraan sta qua trends op Tiktok
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
596
605
De grote vraag is nu natuurlijk of Pinkpop al in contact was met Justin Timberlake of dat ze nu pas wakker schieten na al die aankondigingen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.369
7.343
Nou The Script is ook zo'n Pinkpop-band. Die zullen wel komen, blegh.

Bospop zou ook een groot deel van deze affische kunnen gebruiken, zie Sting of ook Stereophonics, die zijn hier toch niet zo groot als daar.
Om het even waar ze staan, als ze in NL staan lijkt me.
Er is op Teddy na imo niets echt om heel vrolijk van te worden op die lineup.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.807
5.333
The Script, Olly Murs en JT klinkt vrij Pinkpop ja.

Faithless ook wel trouwens, dat moet je eigenlijk ook niet meer willen he..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
922
399
nou, imo mag Faithless, Stereoponics, The Script, Teddy Swims, Texas, Olly Murs naast Timberlake best naar Pinkpop 2025
The Script alweer ja dat lijkt me toch niet na 2023 toen ze toch wel even wat bijzonderder waren door het overlijden van hun gitarist. Zie trouwens een Dean lewis ook als zo'n typisch q music naam van de laatste jaren. Staat veel slechts tussen daar bij isle of wight
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.369
7.343
nou, imo mag Faithless, Stereoponics, The Script, Teddy Swims, Texas, Olly Murs naast Timberlake best naar Pinkpop 2025
Het grootste deel van die acts mag van mij wel door naar Bospop. The Script mag ook wegblijven imo. Teddy Swims zou wel een mooie boeking zijn.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
93
40
The Lathums vind ik wel geinig. Paar jaar geleden gemist omdat ze tegelijk speelden met iets anders dat ik wilde zien.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
338
The Script mag van mij altijd komen, maar denk ‘t niet zijn vorig jaar geweest.

Justin Timberlake niet echt mijn ding, maar wel hele goede naam voor Pinkpop denk ik.

Hoop echt wel dat Foo Fighters nu wel komen, en ze de knop snel indrukken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken