Pinkpop 2025

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.124
503
Ja, ok, maar hadden ze haar pakweg vorig jaar geboekt als headliner, dan was dat toch een goed moment geweest? Nu, in een tweede jaar van die tour, snap ik het wel hoor.
PP mist wel eens vaker de boot, maar dat ligt ook aan Mojo die toch min of meer bepalen wie waar staat welk jaar en dan komt het wel zo over of PP niet actueel is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.907
6.155
De laatste keer op Lowlands was het ook al een heuze superster, dus het in een ideale wereld had het echt wel eerder moeten kunnen. En ik snap dat een keer iets niet lukt, maar Pinkpop lijkt daar wel iets te vaak last van te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje, Oasiss en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.996
2.046
Nu de eerste festivals toch al 1 of meerdere headliners hebben gedropt zal PP toch wel niet al te lang meer wachten lijkt me....?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.828
9.773
PP mist wel eens vaker de boot, maar dat ligt ook aan Mojo die toch min of meer bepalen wie waar staat welk jaar en dan komt het wel zo over of PP niet actueel is.
Ja, heb het ook echt over vorig jaar. Blijkbaar wel geprobeerd om haar binnen te halen, maar ze wou / kon niet (want Glasto voorbereidingen). Maar goed, raar dat ze er nog niet stond inderdaad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.907
6.155
That's Pinkpop for you. (Al weten we nooit wat er echt speelt)

Misschien hebben ze nu 3 gouden afsluiters vast, wie weet.
O vast, maar ik gok niet echt voor mij. (nu had Dua Lipa of Billie Eilish ook niet meer geweest). Maar goed met een leuk dag programma er bij zeg nooit nooit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.811
5.335
Ik vind dat "voorbereiden op Glasto" ook niet het allersterkste verhaal. De beste vrouw heeft echt wel wat podiumervaring en hoewel Glasto natuurlijk uitzonderlijk is, had zij best nog wel een optreden kunnen doen een week daarvoor; als Pinkpop wat meer inspanningen had geleverd, kan ik me niet voorstellen dat daar niks mogelijk was geweest.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.377
7.345
Ik vind dat "voorbereiden op Glasto" ook niet het allersterkste verhaal. De beste vrouw heeft echt wel wat podiumervaring en hoewel Glasto natuurlijk uitzonderlijk is, had zij best nog wel een optreden kunnen doen een week daarvoor; als Pinkpop wat meer inspanningen had geleverd, kan ik me niet voorstellen dat daar niks mogelijk was geweest.
Ze speelde iets voor Pinkpop nog wel shows. Ik geloof dat ook niet helemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
491
460
Ze speelde iets voor Pinkpop nog wel shows. Ik geloof dat ook niet helemaal.
Ik vind dat "voorbereiden op Glasto" ook niet het allersterkste verhaal. De beste vrouw heeft echt wel wat podiumervaring en hoewel Glasto natuurlijk uitzonderlijk is, had zij best nog wel een optreden kunnen doen een week daarvoor; als Pinkpop wat meer inspanningen had geleverd, kan ik me niet voorstellen dat daar niks mogelijk was geweest.
Ja inderdaad, het blijft een vage reden. Misschien is het wel genoemd als een van de redenen, maar wordt het vanuit Pinkpop vooral als hoofdreden gegeven om in te dekken..
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
111
87

Onderaan dit artikel van Festileaks staat erg duidelijk dat we voor eerste namen moeten wachten tot het einde van het jaar. Is het zo dat schrijvers van festileaks meer info hebben hierover (vb: Toen Dua Lipa werd aangekondingd voor I-days stond er ook al direct een artikel over online). Of wordt deze informatie gebaseerd op vorig jaar wanneer de eerste namen bekend zijn gemaakt?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
924
401

Onderaan dit artikel van Festileaks staat erg duidelijk dat we voor eerste namen moeten wachten tot het einde van het jaar. Is het zo dat schrijvers van festileaks meer info hebben hierover (vb: Toen Dua Lipa werd aangekondingd voor I-days stond er ook al direct een artikel over online). Of wordt deze informatie gebaseerd op vorig jaar wanneer de eerste namen bekend zijn gemaakt?
O leuk wist niet dat muse op pinkpop 2022 stond die heb ik dan gemist haha( staat in het artikel)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken