Pinkpop 2025

Olivia Rodrigo zou imo toch geweldig zijn.

Springsteen is volgens mij uitgesloten op basis van de besproken data (en dat zou ook wel veel zijn, 3x in 3 jaar). Of is hij niet uitgesloten @Bartjuh1981 ?

• Leuk
Waarderingen: mattman
er schiet veel door mijn hoofd....
met name:
- Springsteen oa EU data verwacht begin oktober
- Timberlake nog ruimte voor tourdata en lijkt voor de Pinkpop vrijdag meest relevant
- Rihanna oa gerucht voor Glastonbury
- Greenfield (Zwtserland), NovaRock (Oostenrijk), Download (UK) komen binnenkort met een Rock-headliner, wellicht Foo Fighters waar ik dan meest naar kijk
- Eminem zou best met tourdata kunnen komen
- Linkin Park met aanvullende data voor de 'world tour' https://fromzero.linkinpark.com/tour
...of het is een van de headliners die we in Zuid-Amerika op festival affiches zien naast Timberlake? Rodrigo of Mendes bijvoorbeeld
kan ook zijn :unsure: voor Greenfield, NovaRock en Download is het ook Linkin Park???

Is het een aankondiging van een artiest, ticketverkoop, gouden tip?
Is het vandaag, deze week, deze maand?

Geef ons iets zodat we optijd teleurgesteld kunnen worden:geek:

• Haha
Waarderingen: Maria
kan ook zijn :unsure: voor Greenfield, NovaRock en Download is het ook Linkin Park???
Greenfield will probably announce Slipknot. It will be very weird if they are first festival who will announce Linkin Park or any other big band.

At Nova Rock, I expect Volbeat & Toten Hosen, but I hope for Foos if they’ll go on tour

Olivia Rodrigo zou imo toch geweldig zijn.

Springsteen is volgens mij uitgesloten op basis van de besproken data (en dat zou ook wel veel zijn, 3x in 3 jaar). Of is hij niet uitgesloten @Bartjuh1981 ?
Officieel natuurlijk niet uitgesloten, maar de semi-betrouwbare geruchten voor Springsteen-shows in Gothenburg tijdens Pinkpop zijn heel sterk.

Users who are viewing this thread