Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.437
7.433
Olivia Rodrigo zou imo toch geweldig zijn.

Springsteen is volgens mij uitgesloten op basis van de besproken data (en dat zou ook wel veel zijn, 3x in 3 jaar). Of is hij niet uitgesloten @Bartjuh1981 ?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.533
6.755
er schiet veel door mijn hoofd....
met name:
- Springsteen oa EU data verwacht begin oktober
- Timberlake nog ruimte voor tourdata en lijkt voor de Pinkpop vrijdag meest relevant
- Rihanna oa gerucht voor Glastonbury
- Greenfield (Zwtserland), NovaRock (Oostenrijk), Download (UK) komen binnenkort met een Rock-headliner, wellicht Foo Fighters waar ik dan meest naar kijk
- Eminem zou best met tourdata kunnen komen
- Linkin Park met aanvullende data voor de 'world tour' https://fromzero.linkinpark.com/tour
...of het is een van de headliners die we in Zuid-Amerika op festival affiches zien naast Timberlake? Rodrigo of Mendes bijvoorbeeld
kan ook zijn :unsure: voor Greenfield, NovaRock en Download is het ook Linkin Park???
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Is het een aankondiging van een artiest, ticketverkoop, gouden tip?
Is het vandaag, deze week, deze maand?

Geef ons iets zodat we optijd teleurgesteld kunnen worden:geek:
 
  • Haha
Waarderingen: Maria

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
435
649
kan ook zijn :unsure: voor Greenfield, NovaRock en Download is het ook Linkin Park???
Greenfield will probably announce Slipknot. It will be very weird if they are first festival who will announce Linkin Park or any other big band.

At Nova Rock, I expect Volbeat & Toten Hosen, but I hope for Foos if they’ll go on tour
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.346
920
Olivia Rodrigo zou imo toch geweldig zijn.

Springsteen is volgens mij uitgesloten op basis van de besproken data (en dat zou ook wel veel zijn, 3x in 3 jaar). Of is hij niet uitgesloten @Bartjuh1981 ?
Officieel natuurlijk niet uitgesloten, maar de semi-betrouwbare geruchten voor Springsteen-shows in Gothenburg tijdens Pinkpop zijn heel sterk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken