Pinkpop 2025

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Zeg ik iets raars als ik denk dat ook Justin Timberlake niet komt op PP? Gezien zijn tourschema, speelt hij op de zondag van PP in het VK. Ik dacht ergens ooit gelezen te hebben dat het sinds de brexit het ook voor tourende artiesten moeilijker wordt om zomaar naar het VK te reizen. Na zijn show op Isle of Wight is hij nog meerder keren in het VK te zien, en als hij daar zijn laatste heeft gehad staat hij binnen 3 dagen weer in Luxemburg. Maarja uit een land gaan is altijd makkelijker als in een land komen.

In theorie zou het moeten kunnen qua afstanden en tijden maar of het in de praktijk werkt betwijfel ik nog.
Waar een wil is is een weg ....naar Megaland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en JohndeBever

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Precies, vorig jaar stond bijvoorbeeld Keane vrijdag Pinkpop en zaterdag daar. Zou niet weten waarom Justin het dan ineens niet zou lukken met bovendien een dag extra.
Ah oke, als dat vorig jaar binnen 1 dag kon dan ligt het aan mij denk ik en heb ik dus idd iets raars gezegd :censored:. Misschien was het meer op mijn eigen hoop gevestigd om zo op enige manier Justin te kunnen ontwijken :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mart1234

Support act
27 nov 2019
939
413
Het is mogelijk maar gebeurd veel minder aangezien het gewoon veel moeite en geld kost na brexit om dat zo snel te doen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.533
6.754
Het is mogelijk maar gebeurd veel minder aangezien het gewoon veel moeite en geld kost na brexit om dat zo snel te doen
denk niet dat het met Brexit te maken heeft, in geval van Timberlake... Bekijk z'n tourschema, staat niets op andere locaties 2 dagen achter elkaar
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.915
3.285
denk niet dat het met Brexit te maken heeft, in geval van Timberlake... Bekijk z'n tourschema, staat niets op andere locaties 2 dagen achter elkaar
In dit geval zou er dan ook aan beide kanten minimaal 1 dag overblijven als hij op de vrijdag (20 juni) op Pinkpop staat, dus dat gaat het probleem niet zijn lijkt mij.

Wat wel gezeik is, is om alle vrachtwagens (headline productie) met zooi de grens over te krijgen aangezien je voor alles documenten etc. klaar moet hebben. Het zal allemaal mogelijk zijn, maar geloof het best dat sommige acts liever iets meer speling overhouden voor als je vertraging oploopt. Zeker als je dan ook nog naar een eiland vervoerd moet worden.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
476

Fijn dat ze weer live gaan spelen, maar op pinkpop zullen we ze niet gaan zien :(
Inderdaad, als ze uberhaupt de oversteek naar Europa maken zal het Augustus zijn. Maar er is geen bericht gekomen over het inhalen van die shows, Dat was in de VS wel.
Plus dan touren ze alweer een paar jaar achter elkaar. Ik zie ze eerst nog wel wat nieuwe muziek maken en dan 2026 weer erop klappen
 

Festivalgek94

Campingartiest
8 dec 2023
54
52
Foo Fighters cancelt zojuist hun show dit weekend op het Soundside festival in Amerika. Ik denk dat we hun echt kunnen afschrijven voor volgend jaar helaas...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
939
413
Ben toch bang dat we weer een lage rock gehalte krijgen op pinkpop denk dat linkin park losse shows gaat doen en dan heb je denk ik alleen nog green day over
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken