Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vlak tourkansen van o.a. Pearl Jam niet uit, verder; Muse, The Cure, Faith no More, Volbeat, Ghost, Biffy Clyro, Weezer, Jack White, Kings of Leon,..... (niet allemaal headliners maar wel ROCK)
Vlak tourkansen van o.a. Pearl Jam niet uit, verder; Muse, The Cure, Faith no More, Volbeat, Ghost, Biffy Clyro, Weezer, Jack White, Kings of Leon,..... (niet allemaal headliners maar wel ROCK)
aankomende week komen Greenfield, NovaRock en Download toch met namen, ik denk dat ik gewoon afwachten ga welke headliner daar aan het licht gaat komen...
Net zozeer als dat ze niet touren. Geen nieuws is ook geen uitsluitsel.
Met Kings of Leon heb ik wel het gevoel dat het nieuwe album goed is ontvangen, een tour lijkt me een logisch gevolg.
Het is nog vroeg, dus er kunnen nog een handvol grote bands opstaan die alsnog een tour aankondigen.
Tot nu toe zijn er nog maar een paar namen hard voor Europa waaronder greenday. Wie weet war er nog bij komt.
aankomende week komen Greenfield, NovaRock en Download toch met namen, ik denk dat ik gewoon afwachten ga welke headliner daar aan het licht gaat komen...