Pinkpop 2025

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.903
4.861
en helemaal niet het idee dat ik iets bijzonders gemist heb in dit geval, niet warm van... dus tja
Klopt, maar het is waarschijnlijk niet jouw ding. Lijkt me ook moeilijk om het dan goed te kunnen beoordelen. Dat is ook altijd de grote uitdaging van booking agents voor de grote festivals. Voor ieder wat wils programmeren met voldoende diversiteit en kwaliteit. En dan soms je eigen voorkeur of smaak parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.531
6.752
De kans op the Cure is inmiddels iig groter dan de kans op de Foo Fighters. Dat is zeker.
zoals gezegd, ik wacht liever eerst af met welke headliners Greenfield, NovaRock en Download deze week komen... Eens zien of er aankomende week festival headliners opduiken om iets zinnigs over te zeggen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.531
6.752
...en het hoeft niet eens een Rock headliner te worden? Lollapalooza Parijs heeft bijvoorbeeld David Guetta als headliner. Die krijgt dat vast gecombineerd met zijn show in Marseille op 21 juni, ik zeg maar wat
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.846
5.379
Voor de wat conservatievere Pinkpoppers zou het een zegen zijn als Muse iets gaat doen.

Foo Fighters lijkt mij wel een afvallers. Ook begrijpelijk. Hoe zou dat anders zijn gegaan? "Schat, ik heb een kind bij een ander. Ik heb echt enorm veel spijt hiervan, en wil er alles aan doen ons huwelijk te redden. Oh, ik ga trouwens wel binnenkort weer even maanden naar een ander continent om te touren met alle aandacht van dien".

Denk verder dat met de headliners van de laatste jaren de verwachtingen ook niet te grandioos moeten zijn. Bruce verwachten, Imagine Dragons krijgen. RW, Maneskin, Calvin Harris...

Het zou ook zo maar kunnen dat The Script en Kygo een dag afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.531
6.752
Die Harris dag liep uiteindelijk vrij beroerd toch? Dan zullen ze Guetta wel niet snel boeken.
klopt, ik bedoel maar... We moeten niet blind staren op een niet aangekondigde headliner dat dan een zelfde genre headliner voor de verwachte headliner in de plaats komt.
Voor je het weet halen ze Shawn Mendes van de Lollapalooza Brazilië lineup
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.433
7.427
klopt, ik bedoel maar... We moeten niet blind staren op een niet aangekondigde headliner dat dan een zelfde genre headliner voor de verwachte headliner in de plaats komt.
Voor je het weet halen ze Shawn Mendes van de Lollapalooza Brazilië lineup
Ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk The Cure en Harry Styles te manifesteren. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.903
4.861
Toch maar weinig headliners van de Lolla's in Zuid-Amerika die hetzelfde jaar in Europa op de majors staan. Niet altijd een goede graadmeter dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.531
6.752
Toch maar weinig headliners van de Lolla's in Zuid-Amerika die hetzelfde jaar in Europa op de majors staan. Niet altijd een goede graadmeter dus.
Timberlake wel 😉

(maar ik moet eerlijk zeggen, ik kijk voor Pinkpop tegenwoordig liever naar headliners op festivals dan kijken naar tours van acts die niet op festivals staan...)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.903
4.861
Te moeilijk, toch, aldus Mr. Trommelen? 😜
Kontendraaier Trommelen 🤣.
Die zet in 2025 gewoon dezelfde headliners neer als in 2012.
Hij was vooral heel duidelijk over platte metal, dus een Volbeat kunnen we 100% zeker wegstrepen. Ghost misschien wel als dub, toch een stuk spannender.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken