Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt over heel het terrein verspreid allemaal palen met afbeeldingen er op. Zo kun je makkelijk mensen meeten die je bent kwijt geraakt of zo. Super handig
in de app op map klikken, en dan selecteren op meeting points, de rest wijst zichzelf
Je hebt over heel het terrein verspreid allemaal palen met afbeeldingen er op. Zo kun je makkelijk mensen meeten die je bent kwijt geraakt of zo. Super handig
in de app op map klikken, en dan selecteren op meeting points, de rest wijst zichzelf
Weet dat ik maar voor 3 % zie. Sommige zullen me mss kennen van het graspop forum. Voor de rest... Het is dus tussen de eetstanden en het rolstoelpodium van de main stae als ik de afbeeldig goed begrijp?
Weet dat ik maar voor 3 % zie. Sommige zullen me mss kennen van het graspop forum. Voor de rest... Het is dus tussen de eetstanden en het rolstoelpodium van de main stae als ik de afbeeldig goed begrijp?
Banaan is aan de rechterzijde van de main, richting de toiletten/waterpunten maar nog voor het loop pad wat er loopt
Noord-Oost van het rolstoelpodium inderdaad
Wim zit in de Vayamundo aan het strand van Mariakerke en zegt dat je allemaal kunt zorgen dat er niet teveel brol in zijn tuin ligt als hij terug komt volgende week.
Wij zijn er onverwachts ook de vrijdag bij wegens tickets gewonnen via HUMO! Weten jullie of er automatisch parking zit bij de tickets voor de nachttrein, of moet je daar nog iets extra voor doen?
Wij zijn er onverwachts ook de vrijdag bij wegens tickets gewonnen via HUMO! Weten jullie of er automatisch parking zit bij de tickets voor de nachttrein, of moet je daar nog iets extra voor doen?
Heeft iemand dan niet ergens de startdatum op woensdag gezet omdat vandaag de campings open gaan? Bij DTRH sluiten ze bijv vannacht omdat morgen het terrein open gaat