Rock Werchter 2026

Is er gratis water voorzien op de weide en de adl camping?
En is er een meeting gepland? Misschien ken ik er al een paar van het graspop forum graspop / alcatraaz meeting.
Laat maar weten waar en wanneer.

En is er een meeting gepland? Misschien ken ik er al een paar van het graspop forum graspop / alcatraaz meeting.
Ja er is genoeg water te krijgen; je mag gewoon je eigen waterflesje mee nemen ook. Is allemaal perfect geregeld altijd. Lees even de info pagina door op de site, staat echt alles op.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Opletten dat dat je na morgen 8u niet meer via TicketSwap lukt. Voor €346 staan ze nog wel in grote aantallen in de TM resale.
Huh hoezo niet? En op ticketmaster zie ik ook niets staan. Zou de eerste keer in 5 jaar zijn dat ik Werchter moet missen, ben ik mentaal niet klaar voor, dus ik doe er alles aan om nog een ticket te fixen…

In verband met de prijslijst van het eten: ze hebben het blokje 'Food' waar al een tijdje 'TBC' bijstond nu gewoon weggehaald van de pagina. Lekker makkelijke oplossing 😅

Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat er nu 1.5 hectare meer ruimte is met hetzelfde aantal tickets? Was het nodig (te druk)?

tweeledig; aan de ene kant natuurlijk fijn dat je meer plek hebt om je kont te keren. Het is echt wel een mega groot en druk festival natuurlijk. Aan de andere kant wordt het wel door stappen tussen bepaalde optredens door waardoor je wellicht nummers gaan missen.

We gaan t mee maken iig ;)

Zal hoe dan ook weer prima feestje worden

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat er nu 1.5 hectare meer ruimte is met hetzelfde aantal tickets? Was het nodig (te druk)?
Ben vooral heel positief over het idee. Extra beweegruimte en een minder rammetjevolgevoel vind ik doorwegen tegenover verder stappen van stage naar stage. Dus ik ben wel blij met deze keuze. Want die enorme drukte vond ik wel een pijnpunt.

Nu wel hopen dat het ook echt wat chiller aanvoelt op die weide.... Ben benieuwd.

Voor m'n vriendin (nu 4 dagen mee, heerlijk!) was de ongelofelijke drukge die ene dag dat ze er al eens was de grootste afknapper. Dat, en de nogal kale aankleding en onpersoonlijke eetkraampjes (ze was BKS en DTRH gewoon).

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Zeker is er een meeting gepland!
Bekijk bijlage 21506

FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER 2026

🗓️ vrijdag 3 juli 2026
⏳ 17:00 uur
🍌 Meeting Point: Banaan

Lieve Werchtervrienden! Nog maar een een paar dagen voor we ons tegoed doen aan schuimkragen en friet andalouse op de Werchterse vierdaagse. En daarom nodigen we iedereen (ja: iederéén) hier graag uit op de Festileaks meet-up. Lekker op de tweede dag, met een dag achter de kiezen en nog genoeg vooruit te blikken.

Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom.

Haal je festivalligste zomeroutfit uit de kast en kom mee met de beker klinken! Natuurlijk leggen we het moment vast met onze jaarlijkse groepsfoto op de festivalweide. Tot dan!

Huh hoezo niet? En op ticketmaster zie ik ook niets staan. Zou de eerste keer in 5 jaar zijn dat ik Werchter moet missen, ben ik mentaal niet klaar voor, dus ik doe er alles aan om nog een ticket te fixen…
Transfer van weekendtickets is uitgezet sinds vanmorgen 8u, daarom staat Ticketswap dicht.

Wel gek dat de Ticketmaster resale ook niet meer mogelijk is. Daar stonden gisterenavond echt nog stapels weekendtickets op. 🤔

Users who are viewing this thread