Pinkpop 2025

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
96
43
er schiet veel door mijn hoofd....
met name:
- Springsteen oa EU data verwacht begin oktober
- Timberlake nog ruimte voor tourdata en lijkt voor de Pinkpop vrijdag meest relevant
- Rihanna oa gerucht voor Glastonbury
- Greenfield (Zwtserland), NovaRock (Oostenrijk), Download (UK) komen binnenkort met een Rock-headliner, wellicht Foo Fighters waar ik dan meest naar kijk
- Eminem zou best met tourdata kunnen komen
- Linkin Park met aanvullende data voor de 'world tour' https://fromzero.linkinpark.com/tour
...of het is een van de headliners die we in Zuid-Amerika op festival affiches zien naast Timberlake? Rodrigo of Mendes bijvoorbeeld
Laat Bruce naar PP komen, please, please, please !!

Mijn gok nu zou zijn: Green Day - Justin Timberlake - Foo Fighters (en dan Justin als eerste bekendmaking)

Maar als het Linkin' Park - Foo Fighters - Bruce Springsteen wordt, zou ik heeeeel blij zijn.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
939
413
Denk dat het iets van Justin Timberlake- Green Day- Olivia Rodrigo word maar hoop dat er plaats van 2 pop headliners toch een van deze rij tussen zit : linkin park, foo fighters, the cure of nick cave
 

Festivalgek94

Campingartiest
8 dec 2023
55
52
ik verwacht dat Green Day door Hurricane en Southside in combinatie met niet 3 dagen achter elkaar spelen is uitgeschakeld voor Pinkpop?

of er moet voor Pinkpop een uitzondering gemaakt worden....
Dat zou kunnen kloppen of er moet toch een speciale deal zijn gemaakt zoals met Ed Sheeran dit jaar.
Foo Fighters verwacht ik niet meer naar Europa volgend jaar..
In het kamp van Foo Fighters heerst er momenteel een hoop onrust mede door het naar buiten gekomen nieuws van Douwe Grohl..
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Dat zou kunnen kloppen of er moet toch een speciale deal zijn gemaakt zoals met Ed Sheeran dit jaar.
Foo Fighters verwacht ik niet meer naar Europa volgend jaar..
In het kamp van Foo Fighters heerst er momenteel een hoop onrust mede door het naar buiten gekomen nieuws van Douwe Grohl..
Klinkt wel als de situatie van vorig jaar haha

Muse Foo Fighters zegt de tour af in oktober, terwijl die al vastlagen
Met Hurricane/Southside wordt een deal gesloten om Ed Sheeran Green Day te delen
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.533
6.755
In het kamp van Foo Fighters heerst er momenteel een hoop onrust mede door het naar buiten gekomen nieuws van Douwe Grohl..
zou het?

zondag spelen ze in Conneticut, kan me voorstellen dat Dave weer geen blad voor de mond neemt over vanalles... Misschien gaat hij wel iets zeggen over 2025?
 

Festivalgek94

Campingartiest
8 dec 2023
55
52
zou het?

zondag spelen ze in Conneticut, kan me voorstellen dat Dave weer geen blad voor de mond neemt over vanalles... Misschien gaat hij wel iets zeggen over 2025?
Ik ben benieuwd, wel vertelde Dave in Seattle dat ze volgend jaar op 4 juli 30 jaar bestaan. Grote kans dat ze dan rond die tijd in Amerika zitten.
We gaan het zien de komende 2 maanden..
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in dat de Foo's nog gaan komen met wat er allemaal speelt rondom Dave. Ik zie het ook wel weer gebeuren net zoals @MarkvD hierboven al zei, dat er weer een zelfde scenario als vorig jaar voordoet.

Dus tot in december jongens!
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in dat de Foo's nog gaan komen met wat er allemaal speelt rondom Dave. Ik zie het ook wel weer gebeuren net zoals @MarkvD hierboven al zei, dat er weer een zelfde scenario als vorig jaar voordoet.

Dus tot in december jongens!
Ai, moeten we het dan tot december hebben over of Teddy Swims, Halestorm en Biffy Clyro komen en wat voor plek die dan gaan krijgen? o_O
 
  • Haha
Waarderingen: BeWario

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.533
6.755
Wat is het toch altijd genieten dit de ene ziet bruce op pinkpop komen en de ander ziet het helemaal verkeerd gaan en in december pas weer wat bekend worden met alleen maar b garnituur headliners
ze maken natuurlijk op korte termijn bekend dat de perspresentatie weer ingevoerd zal worden waar het eerste deel van de lineup bekend gemaakt zal worden, 12 maart 2025 ;)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.921
3.288
ze maken natuurlijk op korte termijn bekend dat de perspresentatie weer ingevoerd zal worden waar het eerste deel van de lineup bekend gemaakt zal worden, 12 maart 2025 ;)
Net zoals Dennis zijn deelname in de Festileaks Draft. Zodra alle andere festivals bekend zijn gemaakt maakt Dennis bekend dat hij altijd al meedeed en kondigt de namen in de perspresentatie aan
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.853
5.380
ze maken natuurlijk op korte termijn bekend dat de perspresentatie weer ingevoerd zal worden waar het eerste deel van de lineup bekend gemaakt zal worden, 12 maart 2025 ;)
Het is er sindsdien niet echt professioneler op geworden, dus wat mij betreft mag die wel weer terug. Je kon eigenlijk altijd probleemloos kaartjes winnen, was dan wel een leuke dag!
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
116
89
Zeg ik iets raars als ik denk dat ook Justin Timberlake niet komt op PP? Gezien zijn tourschema, speelt hij op de zondag van PP in het VK. Ik dacht ergens ooit gelezen te hebben dat het sinds de brexit het ook voor tourende artiesten moeilijker wordt om zomaar naar het VK te reizen. Na zijn show op Isle of Wight is hij nog meerder keren in het VK te zien, en als hij daar zijn laatste heeft gehad staat hij binnen 3 dagen weer in Luxemburg. Maarja uit een land gaan is altijd makkelijker als in een land komen.

In theorie zou het moeten kunnen qua afstanden en tijden maar of het in de praktijk werkt betwijfel ik nog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken