Pinkpop 2025

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
596
605
Lijkt er wel op
Zowel nog geen Duitse en NL datum is wel opvallend. Kan mij niet voorstellen dat hij beide overslaat.
Plus er lijkt precies een gaatje voor Pinkpop en een gaatje voor Lollapallooza Berlin. Ik verwacht dus eigenlijk nog een ronde aankodigingen met in ieder geval deze twee.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
596
605
The Script mag van mij altijd komen, maar denk ‘t niet zijn vorig jaar geweest.

Justin Timberlake niet echt mijn ding, maar wel hele goede naam voor Pinkpop denk ik.

Hoop echt wel dat Foo Fighters nu wel komen, en ze de knop snel indrukken
The Script mag van mij juist echt wegblijven, vond het erg zwak afgelopen keer en ben na 3-4 nummers maar vast naar Stage 4 gelopen 🙈
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.488
6.722
Eigenlijk heeft Timberlake er een hele tour in 1 keer uitgegooid toch?
er is nog ruimte voor meer... misschien heeft Pinkpop wel gevraagd of ze een losse aankondiging mogen doen. Wellicht wel gerelateerd aan een touraankondiging van een andere act?
Hoop echt wel dat Foo Fighters nu wel komen, en ze de knop snel indrukken
NovaRock komt 3 oktober met 2e lineup fase? Zou kunnen dan...
Al stonden Foo's in 2022 ook al op NovaRock :unsure: al kan NovaRock best na 3 jaar terugvallen op headliners
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.372
7.343
Ben benieuwd wat hier nog van komt. Zou sneu zijn als Pinkpop die wél had (hence the rode knop hint), maar de FF door Dave zijn fratsen volgend jaar alsnog niet touren.
Zou me niets verbazen als ze tourplannen even in de ijskast hebben gezet. Al hoop ik voor PP dat ze gewoon gaan touren.

Ik blijf toch enigszins ijdele hoop houden dat dit alle Timberlake data waren. Liever een relevante popnaam. Er touren er genoeg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.372
7.343
Waar doel je dan zoal op....
Harry Styles schijnt een gerucht te zijn voor Glastonbury. Dat zou ik wel een mooie naam vinden.

Anders Eilish (ondanks de drie uitverkochte Ziggo's) of Sabrina Carpenter.

Vind het nog steeds jammer dat Dua Lipa Pinkpop niet speelt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.810
5.333
Harry Styles zou wel een ontzettend sterke boeking zijn. Benieuwd of die haalbaar is!

Foo Fighters is voor mijn gevoel ook steeds meer een afvaller voor volgende zomer.

Ik neig dan toch het meest naar Justin Timberlake (zonder dat dat heel erg mijn persoonlijke voorkeur dient..)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.810
5.333
The Script komt niet hebben alle dagen van pinkpop een optreden in Engeland
Hoewel ik the Script persoonlijk nog best wel leuk vind eigenlijk, is het niet altijd even goed en zijn ze er ook wel heel vaak geweest. Lijkt me prima dat zij een paar keer overslaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.994
2.045
Harry Styles schijnt een gerucht te zijn voor Glastonbury. Dat zou ik wel een mooie naam vinden.

Anders Eilish (ondanks de drie uitverkochte Ziggo's) of Sabrina Carpenter.

Vind het nog steeds jammer dat Dua Lipa Pinkpop niet speelt.
Dua Lipa is idd gewoon erg jammer. Weer niet gelukt blijkbaar..
Volgens mij doet Billie eilish geen andere concerten dan hetgeen er nu bekend is. Die gaten in het tourschema zijn bewust voor gekozen las ik ergens.....
Over Harry Styles heb ik niets gelezen maar die zou ik wel toejuichen.
Maar ik zie ze ook zomaar komen met een Post Malone of Rihanna....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken