Pinkpop 2025

Stereophonics, Sting & Justin Timberlake zijn de headliners volgens een insider ? op efest.. Voor wat het waard is....
Dit kwam donderdag al naar buiten.
Latidude is dus ook Sting.
Lytham festival poste hun aankondiging met een gebroken spiegel op de achtergrond... Justin Timberlake denk ik dan.
I-idays en Lollapalooza kunnen we alleen maar naar gokken maar daar verwacht ik dan ook Timberlake..Overigens komt IOW alleen met de headliners zo gaat het verhaal. De rest van de line up komt later.

Dit kwam donderdag al naar buiten.
Latidude is dus ook Sting.
Lytham festival poste hun aankondiging met een gebroken spiegel op de achtergrond... Justin Timberlake denk ik dan.
I-idays en Lollapalooza kunnen we alleen maar naar gokken maar daar verwacht ik dan ook Timberlake..Overigens komt IOW alleen met de headliners zo gaat het verhaal. De rest van de line up komt later.
last year they announced quite a lot of acts, however it was a month later (IOW Fest)

Justin Timberlake lijkt me wel een goede kanshebber voor Pinkpop. Sting lijkt me niet heel relevant voor Pinkpop en Stereophonics zou leuk zijn, al zijn zij in de UK wel wat groter?

• Leuk
Waarderingen: PJ
Volgens Ken wordt London Grammar headliner op DTRH.
Dat zou jammer zijn voor Pinkpop, dat is toch wel een pareltje voor op je affiche. Maar misschien passen ze beter daar dan op Pinkpop nu.

Justin timberlake is een goede zet denk ik mocht het kunnen. Niet mij ding maar wel een match voor Pinkpop

Justin Timberlake lijkt me wel een goede kanshebber voor Pinkpop. Sting lijkt me niet heel relevant voor Pinkpop en Stereophonics zou leuk zijn, al zijn zij in de UK wel wat groter?
benieuwd als Pinkpop ook Timberlake heeft, ze mee klappen met een touraankondiging?
of dat er een gaatje overblijft in het tourschema waar iets aan te zien is?

of gaat Pinkpop wachten en net als afgelopen editie de 3 headliners in 1 keer bekendmaken, dat was 3 december 2023...
gezien het op stoom komen van aankondigingen, denk ik niet dat we hoeven wachten tot december met de eerste Pinkpop-aankondigingen :unsure:

dus we kunnen Justin Timberlake gaan noteren voor de vrijdag van Pinkpop, Teddy Swims mag meteen mee

Teddy Swims lijkt me dan een leukere boeking. Zou dat al sub zijn? Of is Pinkpop op tijd met boeken en zou die lager zijn, beetje als bij die One Direction dude.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Teddy Swims lijkt me dan een leukere boeking. Zou dat al sub zijn? Of is Pinkpop op tijd met boeken en zou die lager zijn, beetje als bij die One Direction dude.
3de op de main kan wel. Zou een prima Pinkpop boeking zijn idd.

Users who are viewing this thread