Pinkpop 2025

Kunnen we die in de herhaling gooien aub? Love me sum Nicolas Jaar
Volgens mij was dat wel een noodgreep, want DTRH had dat jaar een afzegging van Massive Attack en nog een andere grote naam. Normaal gesproken komt zoiets niet veel voor. Maar het gebeurt inderdaad wel soms.

denk dat we moeten wachten op een hoofdact die met een tour aankondiging komt...
Zowel Linkin Park als Olivia Rodrigo moeten hun tour nog bekend maken. Lijkt me ook weer niet dat beiden letterlijk alles tegelijk eruit gaan gooien.
Er worden altijd links en rechts nog wel wat data toegevoegd. Volgens de kenners is het maandag Rodrigo dag dus benieuwd of PP hier dan ook al mee gaat komen of ze haar pas bekend gaan maken in een later stadium....

Ik mag hopen dat het hoe dan ook volgende week wel eens zover is, hoe langer het duurt, des te meer flashbacks ik krijg naar afgelopen jaar. 😂 En hopelijk volgt er direct een headliner plus wat namen, ipv headliners los. Wat dat betreft mis ik de persconferentie soms wel eigenlijk.

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
Zowel Linkin Park als Olivia Rodrigo moeten hun tour nog bekend maken. Lijkt me ook weer niet dat beiden letterlijk alles tegelijk eruit gaan gooien.
Er worden altijd links en rechts nog wel wat data toegevoegd. Volgens de kenners is het maandag Rodrigo dag dus benieuwd of PP hier dan ook al mee gaat komen of ze haar pas bekend gaan maken in een later stadium....
Dus de grote kansen zijn nu maandag Olivia Rodrigo en vrijdag Linkin park

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Tinus101
En op welk tijdstip zouden zij dit bekendmaken? Maandag om 8h of 16h? Vrijdag om welk uur? Wellicht ineens voor een pak festivals.
Linkin Park zou mi ook een arena tour kunnen zijn. Er was een sterk gerucht van Stade de France in juli dus geen festival.

in Rock Werchter topic werd ook al gehint naar tour aankondiging Olivia morgen...

Wellicht wat te zien aan die tour, of kans voor Pinkpop als er festival data tussen zitten.
Mogelijk zal Pinkpop dan ook kans zien alvast met Timberlake te komen en nog een handje vol eerste namen.

iemand nog iets gezien over de geruchten van Foo Fighters die in Zuid Amerika willen gaan touren 2e helft 2025? Dat zou pas een wit konijn 🐰 uit de hoge hoed zijn 🎩 voor Pinkpop 😅 als ze alsnog met Grohl en co komen...

Users who are viewing this thread