Pinkpop 2025

Ik ben enorm fan van Eefje en als zij 10x optreedt, zou ik haar 11x willen zien. Tegelijkertijd kijk ik ook heel erg uit naar een eventueel optreden Linkin Park. Dus zou voor mij persoonlijk en uit keuzestress een enorme clash zijn.

Is dat omdat Eefje Nederlandse is? Als Belg begrijp ik echt niet waarom dat een Clash zou zijn. Ik zuu zonder twijfelen naar Linkin Park gaan kijken. Of was het eerder sarcastisch bedoeld?
Groot fan van beide artiesten dus :). Snap nu ook dat die link niet direct kant en klaar helder was ;).

Ik ben enorm fan van Eefje en als zij 10x optreedt, zou ik haar 11x willen zien. Tegelijkertijd kijk ik ook heel erg uit naar een eventueel optreden Linkin Park. Dus zou voor mij persoonlijk en uit keuzestress een enorme clash zijn.
Gelukkig ben ik niet de boeker voor Pinkpop haha
Als ik mij meer in de PP boekers verplaats zie ik ze eerder Suzan en Freek tijdens Linkin Park neerzetten dan Eefje

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Oasiss
Gelukkig ben ik niet de boeker voor Pinkpop haha
Als ik mij meer in de PP boekers verplaats zie ik ze eerder Suzan en Freek tijdens Linkin Park neerzetten dan Eefje
Suus!! Haha nee ik denk ook eigenlijk dat het eigenlijk een perfecte mix van genres zou zijn. Tegelijkertijd zouden clashes ook een goed teken zijn van een sterke line up!

Suus!! Haha nee ik denk ook eigenlijk dat het eigenlijk een perfecte mix van genres zou zijn. Tegelijkertijd zouden clashes ook een goed teken zijn van een sterke line up!
Is er niet meer overlap tussen het LP publiek en het S&F publiek dan met het Eefje publiek? Die laatste is toch een stuk 'alternatiever' dan die andere 2?

Is er niet meer overlap tussen het LP publiek en het S&F publiek dan met het Eefje publiek? Die laatste is toch een stuk 'alternatiever' dan die andere 2?
Ik gok dat je daar best gelijk in kan hebben. Maar ik denk sowieso dat er op Pinkpop véél meer S&F fans rondlopen dan Eefje fans of Froukje fans bijvoorbeeld (voor dat ik dalijk weer moet horen dat Eefje de AFAS niet uitverkoopt). Dat is gewoon logisch ook, mainstream publiek.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman
Overlap tussen Linkin Park fans en Suzanne en Freek fans?

Waarschijnlijk interpreteer ik je verkeerd want dit klinkt toch wel heel raar.

Mja, meer overlap dan met Eefje, bedoel ik. In de zin dat die 2 namen die jij noemt hele grote mainstream, 'commerciële' namen zijn, en Eefje minder. Of tenminste naar mijn beleving. Zie zie daar wel overlap inzitten. Maar goed laat ons dit niet ontsporen tot een non-discussie.

• Leuk
Waarderingen: elo
Wij zijn hier ook wel de (niet zo representatieve) festivalganger die acts teveel categoriseren he. Kleine blik op posts onder de RW wishlist laat bijvoorbeeld zien dat 1 persoon voor zowel Radiohead als The Black Keys, of zowel Vampire Weekend als Blink 182, of zowel SOAD als Bastille als ingestuurde wishlistnaam heeft. Terwijl dat er voor ons best raar uit ziet, is dat gewoon de gangbare zaak en zijn wij hier de uitzondering.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en mattman
Jera vanaf nu komende 3 donderdagen elk 10 namen en aan het einde van de maand nog eens 2 headliners. Dat betekend dat zij al eind november 42 namen bekend hebben.

Hoop er toch op dat PP zsm iets van zich laat horen want ik ben steeds meer aan het doemdenken na het scenario van vorig jaar.

Gewoon allebei QMusic artiesten. En Eefje niet. (Even gecheckt en afgelopen maand is Linkin Park zelfs vaker op QMusic gedraaid dan Suzan en Freek :P)

Users who are viewing this thread