Pinkpop 2025

Untold festival (eerste week augustus pas) heeft via hun officiele kanalen blijkbaar wat hints achter gelaten over hun headliners zo is te lezen op efest. Post Malone, Shawn Mendes, Tiesto, en Armin van Buuren komen dan uit de bus blijkbaar. Geen idee hoe serieus we dit kunnen nemen maar geeft misschien wel aan dat er meer headliners in de vijver zitten dan wij tot nu toe denken/rekening mee houden?

Untold festival (eerste week augustus pas) heeft via hun officiele kanalen blijkbaar wat hints achter gelaten over hun headliners zo is te lezen op efest. Post Malone, Shawn Mendes, Tiesto, en Armin van Buuren komen dan uit de bus blijkbaar. Geen idee hoe serieus we dit kunnen nemen maar geeft misschien wel aan dat er meer headliners in de vijver zitten dan wij tot nu toe denken/rekening mee houden?
zo te zien niet...

Twee nieuwe headliners, drie grote acts en daarbij drie verschillende genres. Plus: een popact die de gitaarliefhebbers nog eens positief zou kunnen verrassen. Wat wil je nog meer?

Of is het niet oudbollig genoeg?
Kan ook gewoon dat Dennis deze specifieke acts zelf niet zo leuk vindt hè.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Zouden twee (van 3) headliners zijn waar ik zelf niet heel warm van zou worden...

Maar we zouden het snel moeten weten gok ik... Linkin Park zou imo wel een hele mooie vervanging voor Foo Fighters worden op het affiche, als dat zo uit draait.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Zouden twee (van 3) headliners zijn waar ik zelf niet heel warm van zou worden...

Maar we zouden het snel moeten weten gok ik... Linkin Park zou imo wel een hele mooie vervanging voor Foo Fighters worden op het affiche, als dat zo uit draait.
Jij zit meer op Timberlake te wachten he? Wat zou jou voor headliner drie blij maken?

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Liever Mendes dan Timberlake.
Ik zie hem alleen weinig terug komen. De meeste zetten hun geld op Timberlake Rodrigo en Linkin Park denk ik. Maar zoals PP in het verleden ook al Dua Lipa en Billie Eilish heeft gemist zie ik ze Olivia Rodrigo ook wel overslaan/missen......

Oke ik heb dit soort dingen ook wel eens meegemaakt op de camping. Het zijn altijd bekende gezichtjes, dwz de wat 'minder hoog opgeleidde' jongeren uit de regio die ook een kaartje hebben gekocht. Die in combi met alcohol en snuifjes vervallen in wat primitief gedrag. Combinatie van alcohol en (zwaar) negatieve levenshouding. Je krijgt ze ook onmogelijk rustig op dat punt. Zit teveel achter. Enige wat je kan doen is security waarschuwen en die geeft ze waarschuwing op waarschuwing dus geen idee hoe op te lossen. Heb wel idee dat het iets minder erg is geworden. Zijn slechts mijn eigen waarnemingen tussen '00 en pakweg '14. Misschien dat hun kinderen iets beter zijn opgevoed :sneaky:

Ook in die periode vaker meegemaakt op camping A dat door foodfights, tenten springers en tenten zijkers de boel behoorlijk smerig werd en je je tent ook absoluut niet meer terug naar huis nam. In '06 durfde ik nieteens de tent meer in. Te vaak sprong iemand bovenop een tent of viel er dwars doorheen. Dat voelt minder fijn en ik heb de boel achtergelaten en naar huis gelopen. Helemaal klaar ermee, wilde alleen nog rust.

Dat waren denk ik niet de mensen die voor de line-up komen. :ROFLMAO:
Sorry ik wil toch ook even reageren op het stukje laag opgeleide mensen of minder hoog opgeleide mensen.
Persoonlijk kan ik wel in alle eerlijkheid zeggen, dat ik wel tot die groep behoor en nee daar schaam ik mij niet voor (iets met een lichte cognitieve stoornis). Maar ik heb wel een normale opvoeding gehad en waarin mij heel erg duidelijk is aangeleerd wat respect, normen en waarden inhouden. Zoiets als benoemd wordt zou nog geeneens in mijn gedachten opkomen om te doen.

Ben ik de enige die al deze verhalen over het '...volk' niet herken? In de afgelopen 3 jaren dat ik ben geweest alleen maar mooi volk ontmoet.
Nee, hier ook altijd alleen maar hele aardige, vriendelijke en behulpzame mensen tegen gekomen op PP.

Sorry ik wil toch ook even reageren op het stukje laag opgeleide mensen of minder hoog opgeleide mensen.
Persoonlijk kan ik wel in alle eerlijkheid zeggen, dat ik wel tot die groep behoor en nee daar schaam ik mij niet voor (iets met een lichte cognitieve stoornis). Maar ik heb wel een normale opvoeding gehad en waarin mij heel erg duidelijk is aangeleerd wat respect, normen en waarden inhouden. Zoiets als benoemd wordt zou nog geeneens in mijn gedachten opkomen om te doen.
Heeft daar inderdaad niets mee te maken, kijk bv. naar de voetbalstadions, je zou er van verschieten welke jobs betrokken zijn als het weer eens uit de hand loopt.
Bier doet soms gekke dingen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Timberlake is sws een zekerheidje. Kan met stift worden opgeschreven. Rest zou linkin park en hopelijk post malone mogen zijn wat mij betreft.
Dat Timberlake aangekondigd gaat worden is toch een kwestie van tijd imo. Lijkt me sowieso zekerheidje. Rodrigo komt ook niet voor 2 shows naar EU, dat is wachten op de overige festival data van 2025 en ook voor EU hoogstwaarschijnlijk. Voor Pinkpop ook beide zeer waarschijnlijk...
De derde tja, als Foo Fighters niet aangekondigd gaan worden, dan zie ik Linkin Park meer als veel groter kanshebber dan Post Malone voor de headliner spot op Pinkpop!

Benieuwd of we er ooit achter komen waarom Pinkpop nog stil blijft qua aankondigingen en niet af en toe een naam publiceert?

Benieuwd of we er ooit achter komen waarom Pinkpop nog stil blijft qua aankondigingen en niet af en toe een naam publiceert?
misschien droppen ze 3/4 van de line up inclusief headliners kort voor aanvang ticketverkoop. Misschien 2 keer een drop met namen en kort daarachter de start van de kaartverkoop? Het is ook een strategie....
Of krijgen alle headliners altijd een aparte aankondiging? Normaal wel zeker....

Users who are viewing this thread