Pinkpop 2025

Weezer zou een leuke boeking zijn.
Mee eens, stonden wel ook op Bospop hoor. Geen grapje... zag trouwens in RW topic de naam van Bryan Adams voorbij komen voor Werchter Classic. Zou die nog een spot op PP willen of zeggen jullie: stuur ook maar naar Bospop.....

langs me heen gaan huizen, het is stil achter de ruiten, wie kan mij zien
Mee eens, stonden wel ook op Bospop hoor. Geen grapje... zag trouwens in RW topic de naam van Bryan Adams voorbij komen voor Werchter Classic. Zou die nog een spot op PP willen of zeggen jullie: stuur ook maar naar Bospop.....
Stuur maar naar Bospop 😉

Doe maar Bospop. Classic acts kunnen prima zijn, maar dan graag wel een act die de laatste tijd nog wel iets relevants heeft uitgebracht, zoals the Cure.

Doe maar Bospop. Classic acts kunnen prima zijn, maar dan graag wel een act die de laatste tijd nog wel iets relevants heeft uitgebracht, zoals the Cure.
Volgens mij was dat uurtje Lionel Richie prima toch? Oké al weer even geleden maar dan nog. Zoiets zou PP vaker mogen doen, wat mij betreft dan toch.

11 Graden met zon, voor deze tijd van het jaar inderdaad een mooie herstdag. Denk zelf vandaag geen nieuws, al het gedoe met de verkiezingen dan komt je nieuws niet snel in beeld.
in het kader dat er Amerikaanse headliners verwacht worden, speelt dat wellicht mee...

• Leuk
Waarderingen: BeWario
En dan zaterdag kaart verkoop? Zou mooi zijn :)
Zal niet zo kort op elkaar zitten mochten ze iets bekend gaan maken. Voor afgelopen editie werd op maandag 4 december eerste namen bekend gemaakt en pas zaterdag 9 december kaartverkoop gestart. Dus ik verwacht als er deze week nog namen bekend gemaakt zullen worden dat de kaartverkoop pas volgende week zaterdag is. Maar eerlijk gezegd denk ik dat we na deze week nog niks hebben....

Hoe zat het ook alweer met de info van @Festivalgek?

Users who are viewing this thread