Oke ik heb dit soort dingen ook wel eens meegemaakt op de camping. Het zijn altijd bekende gezichtjes, dwz de wat 'minder hoog opgeleidde' jongeren uit de regio die ook een kaartje hebben gekocht. Die in combi met alcohol en snuifjes vervallen in wat primitief gedrag. Combinatie van alcohol en (zwaar) negatieve levenshouding. Je krijgt ze ook onmogelijk rustig op dat punt. Zit teveel achter. Enige wat je kan doen is security waarschuwen en die geeft ze waarschuwing op waarschuwing dus geen idee hoe op te lossen. Heb wel idee dat het iets minder erg is geworden. Zijn slechts mijn eigen waarnemingen tussen '00 en pakweg '14. Misschien dat hun kinderen iets beter zijn opgevoed
Ook in die periode vaker meegemaakt op camping A dat door foodfights, tenten springers en tenten zijkers de boel behoorlijk smerig werd en je je tent ook absoluut niet meer terug naar huis nam. In '06 durfde ik nieteens de tent meer in. Te vaak sprong iemand bovenop een tent of viel er dwars doorheen. Dat voelt minder fijn en ik heb de boel achtergelaten en naar huis gelopen. Helemaal klaar ermee, wilde alleen nog rust.
Dat waren denk ik niet de mensen die voor de line-up komen.