Pinkpop 2025

Heeft daar inderdaad niets mee te maken, kijk bv. naar de voetbalstadions, je zou er van verschieten welke jobs betrokken zijn als het weer eens uit de hand loopt.
Bier doet soms gekke dingen.
Sterker nog, statistisch gezien ligt alcoholgebruik (en logischerwijs dan waarschijnlijk ook het gedrag wat daarbij komt kijken😉) hoger bij hoog-opgeleide mensen!

Dat Timberlake aangekondigd gaat worden is toch een kwestie van tijd imo. Lijkt me sowieso zekerheidje. Rodrigo komt ook niet voor 2 shows naar EU, dat is wachten op de overige festival data van 2025 en ook voor EU hoogstwaarschijnlijk. Voor Pinkpop ook beide zeer waarschijnlijk...
De derde tja, als Foo Fighters niet aangekondigd gaan worden, dan zie ik Linkin Park meer als veel groter kanshebber dan Post Malone voor de headliner spot op Pinkpop!

Benieuwd of we er ooit achter komen waarom Pinkpop nog stil blijft qua aankondigingen en niet af en toe een naam publiceert?
Je wil als festival toch graag eerst de headliners lossen. Dat zijn immers de namen die de meeste hype genereren. En als jouw verwachte headliners kloppen, zijn er 2 die nog niet aangekondigd mogen worden. Dan heeft het weinig nut om JT midden oktober al te lossen.

Vergelijkbare strategie als RW: de headliners kort opeen, daarna een groepje middelgrote namen.

Sterker nog, statistisch gezien ligt alcoholgebruik (en logischerwijs dan waarschijnlijk ook het gedrag wat daarbij komt kijken😉) hoger bij hoog-opgeleide mensen!
Nou om eerlijk te zijn, zou het opleidingsniveau er niet toe moeten doen. Maar, uit eigen ervaring probeer ik zelf wel altijd wat helderder te blijven (in hoeverre dat mogelijk is) wetende dat mijn zus ( die wel hoger opgeleid is) ook op Pinkpop is en waar ik als zusje wel al de helpende hand moest bieden (of nou ja moest, dat doe je gewoon als zussen zijnde vind ik, of andere om je heen)

Dat Timberlake aangekondigd gaat worden is toch een kwestie van tijd imo. Lijkt me sowieso zekerheidje. Rodrigo komt ook niet voor 2 shows naar EU, dat is wachten op de overige festival data van 2025 en ook voor EU hoogstwaarschijnlijk. Voor Pinkpop ook beide zeer waarschijnlijk...
De derde tja, als Foo Fighters niet aangekondigd gaan worden, dan zie ik Linkin Park meer als veel groter kanshebber dan Post Malone voor de headliner spot op Pinkpop!

Benieuwd of we er ooit achter komen waarom Pinkpop nog stil blijft qua aankondigingen en niet af en toe een naam publiceert?
Misschien wachten / hopen ze toch nog op Foo Fighters 😉😀

Users who are viewing this thread