Pinkpop 2025

Alles kan, alleen in mijn beleving is de populariteit wellicht wat groter in België en RW heeft/pakt de ruimte wat meer om breder te boeken.

Voornaamste is eigenlijk dat ze op Jera (in een tent) denk ik vele malen beter uit de verf komen.

Het is wellicht niet 100% het straatje van Jera, maar die zag je vorig jaar met Spanish Love Songs (waarbij voornamelijk geput werd uit het laatste album) ook een klein uitstapje maken en dat werd vervolgens echt heel goed ontvangen.

En nee, hiermee maak ik geen vergelijking tussen beide bands.

Om het maar even samen te vatten; Het zou simpelweg zonde zijn om een band als Jimmy Eat World te laten verzuipen op Main of Noord.
Dan maar in de tent op positie van Jane's Addiction

Dan maar in de tent op positie van Jane's Addiction
Ik zou het tof vinden, maar door zowel concurrentie binnenlands door Jera, als concurrentie voor hetzelfde weekend (Hurricane/Southside/Copenhell/Hellfest etc etc) zag ik het wellicht wat te enthousiast.

In Frankrijk staat Linkin Park blijkbaar in juli in Stade de France. Ik blijf rekening houden met de optie Gelredome.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Charli xcx
Central Cee
Jamie xx
Deftones
HAIM
Beach House
Fontaines D.C.
Turnstile
Michael Kiwanuka
Caribou
ANOHNI and the Johnsons
Floating Points
Denzel Curry
Parcels
Wet Leg
Aminé
Waxahatchee
Chat Pile
Magdalena Bay
The Dare
Los Campesinos!
Angélica Garcia
Squid
Fcukers
Been Stellar
Horsegirl

Dit lijstje hierboven staat twee weken voor Pinkpop op Primavera Sound Porto. Van mij mogen er wat namen van doorkomen naar Pinkpop!

In Frankrijk staat Linkin Park blijkbaar in juli in Stade de France. Ik blijf rekening houden met de optie Gelredome.
In Frankrijk is er met Hellfest wel maar één juni/juli festival dat rocknamen van zo'n kaliber kan boeken. En het is aannemelijk dat Hellfest haar headliners al rond had voor Linkin Park beschikbaar werd. Zeker als de theorie klopt dat ze vooral in het gat springen dat Foo Fighters achter liet.

Charli xcx
Central Cee
Jamie xx
Deftones
HAIM
Beach House
Fontaines D.C.
Turnstile
Michael Kiwanuka
Caribou
ANOHNI and the Johnsons
Floating Points
Denzel Curry
Parcels
Wet Leg
Aminé
Waxahatchee
Chat Pile
Magdalena Bay
The Dare
Los Campesinos!
Angélica Garcia
Squid
Fcukers
Been Stellar
Horsegirl

Dit lijstje hierboven staat twee weken voor Pinkpop op Primavera Sound Porto. Van mij mogen er wat namen van doorkomen naar Pinkpop!
Je schrijft BKS verkeerd!

Jawel hoorrr. Zeker de kleinere/middelgrote festivals. En dam ook de kleinere/middelgrote acts.
Echte grote headliners voor de grootste festivals; dan is het anders ja
Ik weet nog dat er een editie was dat DTRH en Lowlands beiden Moderat en Nicolas Jaar hadden. Een band als Lagwagon (die boeken ze om andere reden niet denk ik), zou best Jera/Pinkpop kunnen lijkt me.

Justice was een headliner op LL en BKS, nu is dat een uitzonderijke, maar het kan allemaal wel.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik weet nog dat er een editie was dat DTRH en Lowlands beiden Moderat en Nicolas Jaar hadden. Een band als Lagwagon (die boeken ze om andere reden niet denk ik), zou best Jera/Pinkpop kunnen lijkt me.

Justice was een headliner op LL en BKS, nu is dat een uitzonderijke, maar het kan allemaal wel.
In België; Faith no More op zowel Graspop als Werchter destijds aangekondigd. Toch geen kleintje

Users who are viewing this thread